Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Sloane

Publicerad 2012-07-02 16:20:16 i Naglar, vampy,

Sista vampen ut från det som blev kvar av mitt arkiv. Jag har räddat lite bilder så jag kanske petar ut dem någon gång då och då under sommaren som en påminnelse om att det kommer en höst och en vinter också. ;D
Zoya Sloane finns med sedan tidigare, så klart, eftersom den hör till den gamla dubblekollektionen Pulse&Vibe som Zoya släppte 2008. De lacken var helt fantastiska och står sig fortfarande som favoriter, både skimmer och krämdelen av kollektionen. 
Två lager, som vanligt bra formula. Färgen är en djup, svärtad lila som ifall solen träffar den visar att den egentligen har en vin- eller plommonton och ett fantastiskt skimmer. Tyvärr lyste inte solen dagen jag plockade fram det här och fotade nu senast. Jag hoppas ni ändå kan se hur vackert det är. 

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela