Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Reva

Publicerad 2012-06-21 13:07:00 i Naglar i rött,

Ha! Jag tidsinställer! Jag har ju som mål att faktiskt göra slut på arkivet, flytta bloggen och börja om med ett nytt arkiv under sommaren då jag har lite tid att bygga grunden. Vi får se om planen lyckas. Jag har ca 15 inlägg kvar av det som blogg.se inte slängde och här är ett av dem. Zoya Reva. Det var med i förra vårens sunshine-kollektion som jag älskade! Jag har packat med den till landet faktiskt. Det var härliga lack!
Reva är en knepig färg som kan se rosa ut i vissa ljus men även kan bli mer intensivt röd. Här ser ni henne en solig dag på landet. Jag älskar det här lacket! Gnistrande och rött, kan inte bli fel. Sista klickisen är tagen i full sol. Tre lager, väldigt tunna, ger bra täckning och lacket torkar snabbt och bra. Vill ni se hur det såg ut förra gången jag fotade det? Okej, här är länken! Jag kallade den då en röd Ivanka och det är den! 
I sol
I skugga. 

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela