Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Wohoo! Nya nagellack!

Publicerad 2012-04-04 13:23:41 i Nytt till lacklådan!,

Först, titta vad jag fick från Tyskland! Fantastiskt fina lack i gröna och blå nyanser! Iiiih!
Present från My Nail Polish Online! Shrapnel från Illamasqua! Yay!
Present till mig från mig. Minisarna av Ballet-Opisarna.
Nerd Lacquers!
Inte illa! Och jag som kom hem tidigare från jobet för jag har ont i huvudet och är snuvig. Nu känns det mycket roligare, även om huvudvärk och snuva så klart är kvar...

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-04-04 14:45:23

Vilka trevliga lack! Hoppas att de kan bota snuvan!

Postat av: Tintin
Publicerad 2012-04-04 15:35:33

Gud vad avis jag blir :(

Postat av: BeautyLana
Publicerad 2012-04-04 15:44:07

Jätte fina!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-04-04 15:49:03

Åh vad roligt, jag vill med ha paket! Och det får jag ju iofs snart:) tänkte dessutom ta en vända förbi kicks när jag slutat, är sugen på några fler av deras vårlack...

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-04-04 16:31:48

DONT'T BLINK!?!?! Min avund vet inga gränser...

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-04-04 17:55:09

Vad roligt med så många nagellack :) Hoppas du kan bota både huvudvärk och snuva med dem :D

Postat av: Verunka
Publicerad 2012-04-04 18:09:50

Wooow, such nice gifts! I'm looking forward to swatches of all of them :) Especially Nerd, Kiko and Illamasqua. Basic, Catrice and Essence are available in our drugstores - they're cheap and they're nice, at least some of them.



And what do you think about new Illamasqua's collection? I'm sure you've already seen swatches, have you?

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-04 18:13:59

Kerstin! Det vore ju förträffligt om de kunde det...



Tintin! Var inte avundsjuk.



BeautyLana! Ja, jag är så glad!



Emma! Det får du! Ska posta imorgon.



MrsData! hahaha, ja, jag tänkte på dig när jag packade upp det.



MNPO! Ja, jag hoppas också... :D

Och tack för Shrapnel! ♥



Verunka! I have not seen swatches of the new Illas. I must check them out!

Postat av: Veronica
Publicerad 2012-04-04 19:00:49

Det ska bli intressant att se vad du tycker om Shrapnel- det är en skum färg. Fin lackskörd :-) Och krya på dig

Postat av: Annie
Publicerad 2012-04-04 21:01:26

Vad roligt med nya lack! :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-05 06:37:25

Veronica! Jag tycker också Shrapnel ska bli spännande!



Annie! Ja, och så många på en gång!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-04-05 11:14:35

Vilka fina paket! Och Shrapnel, är så sugen på den! Tycker det ser så fint ut på alla bilder.



Men jag måste säga att jag känner mig lite förvånad att se NYC Ballet-minisarna. Jag trodde absolut inte att de skulle intressera dig! :-)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-04-05 11:58:25

Jag måste instämma med Anne, jag reagerade med på Balletminisarna, trodde inte de var din grej. Jag skrev dock förra kommentaren från mobilen så orkade inte skriva så långt

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-04-05 12:29:36

Åh så många fina lack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela