Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Misa The Great Green Whatsit

Publicerad 2012-04-19 18:19:03 i Naglar i blågrönt&turkos,

Mer nagellack kommer här. The Great Green Whatsit är från Misas kollektion Surreal Escape eller vad den nu hette. Jag köpte de tre duokroma och jag gillar inget av dem. Det här är knappt märkbart duokromt, det är segt och trist att måla med och kräver tusen lager och torkar inte på ett sekel. Typ. Ja, jag överdriver, det är "bara" fyra lager och hur lång torktiden är vet jag inte för det hade inte härdat på en timme och sen skrynklades det ihop till ett dragspel på tummen och jag tog bort det i vredesmod. 
Det är inte tillräckligt intressant för att jag ska stå ut med divalaterna det har så jag kommer nog inte använda det igen. Jag kan tänka mig att det kan vara fint i t.ex nagellackssmycken så jag sparar det av den anledningen.

Kommentarer

Postat av: Helena
Publicerad 2012-04-19 20:14:13

Ska det där vara duokromt? Syns verkligen inte.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-04-19 20:15:36

Jag älskar verkligen hur du skriver om nagellacken! "Divalaterna" - så underbart! Och ja, jag håller med dig i allt. Så INTE värt hajpen!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-04-19 21:19:54

Mä, vad ovärt.. Visst är det fint, men inte så fint. Den hoppar jag över.

Postat av: Sarah
Publicerad 2012-04-19 21:33:47

Det här tyckte jag var supervackert när jag bar det. På dina bilder ser det verkligen så jättetrist ut som du talar om. Faktiskt känner jag inte igen lacket från hur det såg ut på mig ens!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-04-19 21:48:28

Synd att det inte är tillräckligt duokromt. Har inte skaffat lacket och kommer inte att göra det heller...

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-19 21:56:00

Helena! Nej, syns inte alls...



Nailtastic! Nej, det var verkligen så himla trist...



Annie! Gör så. Det är inte värt pengarna.



Sarah! Jaså? Intressant... Jag har inte hört något om att det skulle finnas i två versioner (som t.ex OPI NLTM) men det kanske det gör?



MNPO! Nej, det här lacket klarar man sig bra utan.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-04-19 21:59:00

Nä fy bövelen för såna fjantlack. Ha mage att kalla sig duokrom för att sedan visa sig vara fisig. Att sedan inte torka...det är till att gå över gränsen. Stryker från önskelistan

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-20 06:20:17

Pamsan! Stryk på! Det finns andra, roligare, lack.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela