Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Layering med Color Club Wish List Red

Publicerad 2012-04-01 08:44:25 i Naglar, vampy,

Djupdykning ner i arkivet igen. Vi får se om jag orkar tömma kameran och visa något aktuellt snart, ;D Det här är från i julas eller strax därefter. Då plockade jag fram en gammal favorit, Precision Reber Red in You. Den uppdaterades senare med ett lager Wish List Red men jag ville inte visa den då för det var så mycket julinlägg med julinspirerade manikyrer precis innan jul så, ja, den blev inte publicerad då helt enkelt. 
Det är en perfekt kombination dock, så det kan väl vara värt att visa. Rebel Red är ju en svart jelly med röda glitter, Wish List Red är röda glitter i klar bas. Det blir alltså en svart jelly med röda glitter på steroider. :D
Jag tycker det blev väldigt lyckat och kommer nog göra om det här. Dessutom var mina naglar rätt fina då, i vintras. Nå, de växer ju sakta ut så snart ska de väl vara tillbaka i gammal god form.

Kommentarer

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-04-01 08:55:22

ooohh...im a sucker for vampy! Nu sitter jag ned näsan klistrad till skärmen ... SNYGGT

Postat av: Helena
Publicerad 2012-04-01 08:56:27

Älskar rött & svart :) Supersnyggt!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-04-01 09:33:44

Väldigt fint!! Det får mig att tänka på Lubu Heels. Är de dupes?

Postat av: Vikab
Publicerad 2012-04-01 09:49:35

Jättefin kombo! Tack för tipset, ska testa själv.

Postat av: Sussie
Publicerad 2012-04-01 10:18:40

Riktigt snyggt, ser ut som det glöder!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-04-01 10:48:57

Hmm... Glöm min fråga om de är dupes. Väldigt fin kombination :D

Postat av: michelle
Publicerad 2012-04-01 10:49:58

oj vad skarpa bilder och coolt nagelack, want it !

Postat av: Sanna
Publicerad 2012-04-01 10:56:36

wow vilket djup och glans!

*hjärta*på det!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-01 12:55:18

Kitty! Ja, du är inte ensam i vampyträsket. ;D



Helena! Ja, den är strålande!



Vikab! Ja, det blir ÄNNU BÄTTRE med extra rött!



Sussie! Ja, det är enastående vackert!



MNPO! Haha, okej, jag bortser från frågan. Det är en strålande kombination. Älskar den!



Michelle! Ja, det är himla snyggt!



Sanna! Ja, jag tycker det blev grymt!

Postat av: tilde
Publicerad 2012-04-01 21:02:12

super fin blogg <3<3<3 hoppas att du har haft en bra dag :) <3<3<3

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-04-27 18:37:16

Jag dreglar!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela