Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

KIKO # 343

Publicerad 2012-04-11 07:41:26 i Naglar i blågrönt&turkos,

Ett flödigt lager med ganska tjock formula ser ni på dessa bilder. Ett flödigt lager av KIKO 343. En underbar, underbar jelly i en underbar färg. Blå med gröna undertoner. Oerhört vacker. Det spelar liksom ingen roll att regnet öser ner eller att himlen är grå när man har sådana här nagellack. De är humörshöjande helt enkelt. Titta på glossigheten! 
Lacket fick jag av en kollega och hon köpte det i Tyskland. Hon var i Berlin några dagar och passade på att köpa några roliga lack till mig i färger hon vet att jag gillar. Gröna toner alltså. Hon var osäker på om jag skulle gilla den här men jag föll stenhårt för den. Både färgen och formulan och glansen gör mig lycklig och om det här lacket är representativt för KIKO måste jag ha fler!

Kommentarer

Postat av: Polityr
Publicerad 2012-04-11 08:58:33

Av någon anledning blir jag sugen på att åka utomlands och lägga mig på en sandstrand nu när jag ser dessa bilder. Underbar färg!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-04-11 09:07:04

Härlig färg!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-04-11 12:39:55

Åh, det där var riktigt fint! Precis som du skriver en humörhöjare :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-11 13:10:52

Polityr! Ja, det är ett sommarlack och vädret är hemskt så många kan nog bli sugna på en liten semester.



Kerstin! Ja, den är det! Det är nog mest fiinishen jag gillar. Så glossig!



Helena! Ja, helt fantastisk!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-04-11 18:52:38

Oh, så vackert! Jag älskar den här typen av färger!

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-04-11 18:58:48

Ohh..shiny! We like shiny things :)

Postat av: Annie
Publicerad 2012-04-11 19:24:50

Underbar färg! Riktigt uppiggande!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-11 21:19:27

MNPO! Det här är fantastiskt!



Kitty! Ja, det är så...saftigt!



Annie! Ja, den är verkligen underbar!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela