Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Gallery Colors Black Sparkle

Publicerad 2012-06-21 06:58:31 i Naglar, vampy,

Jag vet inte vad som händer här egentligen... Jag svarade på kommentarer på inlägget med Zoya Cheryl. När jag var klar försvann inlägget. Helt. Det är borta. Eftersom blogg.se inte svarat på fler mail från mig sedan jag fick mitt första svar så känner jag att jag skiter i det. Tack alla som kommenterade där. Jag uppskattade era kommentarer och jag svarade på dem. Ni får ett att vampylack att titta på som ersättning för Cheryl. Om jag fortsätter blogga så kommer nog Cheryl snart i repris så vi kan titta på det då. Ja, det finns ju även ett inlägg sedan tidigare om vi känner ett intensivt Cheryl-sug. Nu till det ni får att trösta er med. Gallery Colors Black Sparkle.
Jag letade bra svarta lack i vintras/våras och köpte bland annat A England Camlelot. Den gnällde jag på och ville veta vad ni hade för svarta favoriter. Andrea erbjöd sig att köpa ett svart Gallery Color till mig och i det paketet fanns även det här lacket, helt fantastiskt vackra Black Sparkle!
Ni som känner mig från bloggen vet att jag har en hel del lack som liknar det här och att det finns ett skäl för det. Jag älskar den här typen av lack! Jag älskar dem passionerat! Rött glitter gör mig alltid lycklig och rött och svart är väl det mest perfekta man kan föreställa sig!  
Ett lager har jag här av Black Sparkle men över ett klarrött jellylack för att ge det lite mer "rödhet". Det är en svart jellybas och så röda glitter då, som ni ser. Ett utmärkt lack och ett oerhört vackert lack som hamnar högt på topplistan av svarta lack med rött glitter i. Tack Andrea! 

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela