Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Cowgirl Up

Publicerad 2012-04-11 13:05:25 i Naglar i lila,


Jag är ju fortfarande inte igenom min re-swatch session med Rodeo Diva. Arkivet har krympt massor men dessa ligger kvar. Jag är inte så nöjd med de bilderna som blev så det förklarar en del. Jag lade en massa energi på att swatcha om dem eftersom jag var missnöjd med bilderna från när kollektionen kom och nu är jag alltså missnöjd med omswatcherna. Vad ska man säga? Det lär dröja till dess jag orkar göra om allt en tredje gång men det gnager i mig. Det är så många lack som skulle förtjäna bättre bilder än jag gett dem här på bloggen och jag tänker ofta att jag borde ta mig igenom några av dem och göra om, göra bättre, men med facit i hand kanske jag kan strunta i det. ;)
Cowgirl Up är ett av mina mest använda lack från Rodeo Diva. Jag tror det är den och Gussied Up Green jag använt mest och då mer än ett par gånger. Det är ett av mina favoritlack i lila så det är inte så konstigt att det är använt egentligen, men det är konstigt att jag inte fotat det fler gånger. Jag vet att jag har pendlat i min syn på omvisning av lack men ändå. Sen är det ju länge sen jag använde det, jag har liksom glömt det lite de senaste åren. Det är synd för det är ett väldigt vackert lack. Dessvärre lider det av samma sjuka som hela Rodeo Diva-kollektionen. Den rinniga formulan som vill pöla ner i nagelbanden. Tack och lov har China Glaze bemästrat sin B3F-formula sedan dess men de kollektioner som släpptes 2008 var inga höjdare att lacka med.

Kommentarer

Postat av: Linda
Publicerad 2012-04-11 16:02:40

Riktigt läcker färg!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-04-11 16:39:22

Det är sååå fint och det är inget fel på bilderna men jag förstår vad du menar. Jag vill också visa lack på nytt. De som jag visade i början var ingen höjdare.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-04-11 18:08:58

Inget fel på de här bilderna ju! Vet inte varför jag inte köpt detta? Måste vara lite dum i huvudet helt enkelt. :-)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-04-11 18:15:25

Men de här bilderna var ju fina?! Mycket vackert lack, en av mina lila favoriter också. Synd med droppformulan...

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-04-11 18:52:54

Jättefint!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-04-11 18:55:55

Jättefina bilder på ett jättefint lack :)

Postat av: Helena
Publicerad 2012-04-11 20:45:55

Jag tycker du har jättefina bilder på ett kanonsnyggt lack!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-11 21:18:45

Lina! Ja, den är ju fantastiskt vacker.



Pamsan! Nej, jag har så ojämn kvalitet på mina bilder och var inte lika noga med ljuset ett tag. Kunde ta bilder under ett lysrör t.ex.



Nailtastic! Det är ett väldigt, väldigt vackert lack. Du är dock inte alls dum i huvudet. Man kan inte köpa alla lack. :D



Emma! Ja, lacket är helt fantastiskt!



Kerstin! Visst är det!



MNPO! Det är ett underbart lack!



Helena! Lacket förtjänar bättre ändå!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-04-27 18:44:21

Ett av bästa lacken som finns, ta mig fan!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela