Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sinful Colors Miami Heat

Publicerad 2011-09-08 07:02:00 i Naglar i blått,


Supersnygga Miami Heat är ett lack jag velat ha hur länge som helst. Det har varit oos på Cherry Culture i evigheter men när det kom in igen var jag som en hök och knep en flaska på stört. Mina bilder är itne rättvisande, färgen är ännu mer mättad och klar, men jag får helt enkelt visa det jag har och bara påpeka att det är ännu mer superfantastiskt i verkligheten.


Underbar blå färg som är underbar att måla med och som täcker med ett lager.På bilderna ser ni dock två lager för jag ville inte få en för tunn känsla på nageln. Alltså, jag vill känna att naglarna är skyddade av några lager lack. Hur som helst, det här är ett av de bästa blå lack jag provat. Skimret, mättnadsgraden och det glow som är inbyggt i lacket gör det till en vinnare.

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-09-08 09:05:17

Härligt! Jag har ett blått inlägg på gång jag med. Också heeelt stört omöjligt att fota. ChG Frostbite. Åh, jag tror snart att blåa lack går om gröna på favvolistan.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-09-08 10:07:55

Superläckert! Fan att jag inte såg det här inlägget innan jag la min beställning...

Postat av: Honi
Publicerad 2011-09-08 12:47:25

Åh vad vackert det är, tycker lite lila skymtar i första bilden också men på dom andra bilderna är det väldigt blått!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-09-08 12:52:28

Det går ett väldigt fint glow vad det verkar.

Hur är fraktpriserna på CC nu? Läste nånstans att de höjt priset

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-09-08 17:42:22

Jättefint! Jag spanade på det i USA och ångrar att jag inte köpte...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-09-08 20:24:07

Pamsan! Inte för mig. :D



Chaosophia! Ja, du skulle nog gilla det här.



Honi! Det finns inget lila alls i det.



Kajalen! Jag har ingen aning. HAndlade därifrån i maj senast.



Kerstin! Ja, det var dumt. Det är en underbar blå.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-09-08 21:03:29

Otroligt fint! Hoppas det finns kvar hos CC nästa gång jag lägger en beställning.

Postat av: Sofia (nibblah)
Publicerad 2011-09-08 22:45:45

Åh, vackert! Älskar den där typen av blå, och glowen, woah! Formulan verkar ju underbar dessutom, måste försöka knipa ett jag också!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-09-09 20:26:29

Såå snyggt! Ser tyvärr ut som att det är slutsålt på CC igen.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-09-09 21:46:55

Det är fint, påminner lite om Frostbite..

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-09-10 13:56:08

Sammanslaget svar här med... Det är ett fantstiskt blått, väldigt mättat och väldigt bra formula. Rekomenderar det varmt.

Postat av: Nicole
Publicerad 2011-09-19 17:29:07

Kind of reminds me of China Glaze Frostbite - SOOO pretty!

Postat av: Fanny
Publicerad 2011-11-05 19:51:42

Helt klart my cup of tea, så att säga.. =)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela