Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nfu Oh #53

Publicerad 2011-09-20 20:41:00 i Naglar - flakes,


Jag täckte över min gräsliga manikyr med strimmiga mörkblå jellylacket Abyss med ett lager flakes. Det blev #53 som fick tjänstgöra. Helt okej kombination men det finns inte så mycket att säga. Flakesen gör det bättre, utan tvekan. Flakes är fint. Ibland alla fall.

Kommentarer

Postat av: Annie
Publicerad 2011-09-20 21:13:24

Jag tycker att det sär såg väldigt bra ut :)

Postat av: Åsa
Publicerad 2011-09-20 21:27:10

Jag tycker att det var skitsnyggt! Om man får säga så?

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-09-20 22:07:45

Det ser jättefint ut. Men i ärlighetens namn så gillade jag färgen på egen hand också. Synd att formulan var kass...

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-09-20 22:09:42

Jag tycker inte att det var så tokigt innan heller, men nu är det verkligen fint!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-09-21 06:48:39

Annie! Ja, det blev väl okej. Jag är inte så flake-förtjust egentligen har jag insett.



Åsa! Ja, man får säga så. :D



Emma! Ja, jag gillade också färgen på egen hand, men den blev ju flammig... :(



Kerstin! Ja, flammigheten döljs ju av flakesen men annars vet jag inte...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-09-21 09:59:45

Jag gillade det mer innan flakesen! Är jag knäpp?

Postat av: Honi
Publicerad 2011-09-21 11:27:57

Jag tycker det ser bra ut med flakes på iaf, gillar flakes. Borde använda mitt Rainbow mer.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela