Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Leighton Denny Undercurrent

Publicerad 2011-09-28 06:07:00 i Naglar i grönt,


Eftersom jag igår kom på vad jag använt till Arawn, mitt olivgröna, holografiska frankenlack, så tänkte jag att dess färggivare kanske kunde presenteras för er. Det har legat länge i arkivet. Leighton Denny är ett för mig okänt märke som jag shoppade på mig mest på en ren impuls. Ville se hur det var. Valde så klart den mörkgröna, men helt ärligt, den är faktiskt närmast svart med en grön ton väl på nageln.

Jag har fotat den i sol och i skugga, i flaskan anar man den gröna tonen men inte på nageln. Och det är ett lager lack på nageln... Väldigt täckande men lite rinnig formula som man få passa sig för att låta flöda ut över nagelbanden. Det är svårt att å bort färgen från huden då den biter sig fast med verklig ihärdighet. Lacket var alltså inget som hamnar på min topplista för sig själv men det är ju perfekt för att franka med.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-09-28 07:35:33

Det ser helt okej ut, men hade nog vunnit på att vara någon nyans ljusare.

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-09-28 08:07:33

Svårt att tro att detta är grunden till det vackra hololacket!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-09-28 11:15:01

Snyggt! Härligt blank yta!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-09-28 11:31:13

Ooooooooooh! Jag tycker att det ser helt fantastiskt ut, men det låter mindre roligt att det biter sig fast på det där sättet... Sånt gillar jag förstås inte.

Aldrig hört talas om märket. Har du någon aning om var du fått tag på det? Jag vill också franka något som liknar Arawn! Eller så kanske du kan franka ett åt mig så betalar jag dig för det? :D

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-09-28 17:34:44

Nailtastic! Ja, men den är perfekt att franka med!



Kajalen! Ja, men det är det!



Kerstin! Ja, helt okej.



Chaosophia! Ta det lugnt, du kanske redan är bönhörd. ;D

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-09-28 19:05:23

<3


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela