Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

KleanColor Fairy Lover

Publicerad 2011-09-03 08:38:00 i Naglar i lila,


KleanColor Fairy Lover är ett väldigt pigmenterat lack i mörklila med blått skimmer. Jag vet att jag i alla år jag läst bloggar har hört att det är svårt att fotograera lila men det var inte så svårt med min gamla kamera. Min nya vill dock plocka upp färgen på skimret istället för basfärgen så bilderna blir mer blå än jag skulle önska. Översta bilden är dock färgkorrekt.

Mörklila med blått skimmer alltså. Och ett enlagerslack. Suveränt att måla med, täcker perfekt med den enda strykningen och torkar snabbare än man hinner blinka. Perfekt! Färgen i sig är inte så spännande, vi har sett liknande lila förr, men med tanke på egenskaper och pris är det här väl värt att nämnas. Superlack för liten peng.

Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-09-03 09:38:14

Jag vill ju egentligen ha hela sortimentet, men tills dess funderar jag på hur lik den är de andra lila? De har ju ett och annat lila som ser väldigt snarlika ut.

Snyggt dock!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-09-03 09:54:30

Snyggt! Egenskaperna låter ju extremt bra! Perfekt för mig som ofta lackar under en 15-minutersfrukost innan jobbat.

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-09-03 10:08:46

Mycket snyggt.

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-09-03 11:38:48

riktigt fint!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-09-03 12:41:03

Det ser fint ut, men jag har tillräckligt många liknnde lack i samlingen så jag behöver nog inte detta.

Postat av: Liza
Publicerad 2011-09-03 15:35:09

guu va snygg lila färg!!!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-09-03 19:42:03

Låter som en perfekt lila med så bra egenskaper!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-09-04 09:43:59

Cactus! Jag har ingen aning eftersom jag inte köpt några lila. Den här fick jag som bonus av min Zoya-säljare på eBay.



Kerstin! Det är väldigt bra!



MarieLouise! Ja, den var trevlig.



Sanna! Den är inte så dum.



Nailtastic! Utan tvekan är det så.



Liza! Ja, den är fin.



Roxcat! Ja, egenskaperna är bra.

Postat av: Veronica
Publicerad 2011-09-04 14:08:59

Jättesnygg! Den där gillar jag skarpt. Jag har inte någon i den exakta nyansen. Tror jag... ;-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-09-04 17:52:46

Veronica! Ja, den är himla bra så är det en lucka i din lila del av samlingen rekomenderar jag den.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela