Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Essie Sexy Divide

Publicerad 2011-09-14 18:36:00 i Naglar i lila,


Från i somras kommer det här inlägget. Sexy Divide är ett lack som antingen behöver elektriskt ljus eller solljus för att visa upp sitt vackra skimmer. Annars är det bara ännu ett nästansvart i mängden nästan svarta. Formulan är rinnig och lite jobbig att måla med och det krävs två-tre lager för att göra det jämnt och snyggt på nageln. Annars är det pigmenterat nog att kunna täcka med ett. Tyvärr blir det inte en favorit hos mig.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-09-14 19:59:14

Jag har varit sugen på¨detta förut, men din recension fick mig att inse att jag förmodligen överlever utan den. :-)

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-09-14 20:04:33

Det är lite för mörkt för att jag skulle kunna trivas med det, men jag tyckte det var väldigt snyggt på dig!

Postat av: jessica
Publicerad 2011-09-14 20:54:21

det ser helt fantastiskt ut! :D

men jag är ju en sucker för mörka skimmrande lack.. :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-09-14 21:35:11

Va?! Inge favorit? Det som är så fint! En av mina absoluta favoriter ju :) Smaken är verkligen som baken ;)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-09-15 07:34:39

Nailtastic! Nej, du behöver den inte. Jag lovar.



Cactus! Ja, det duger väl. JAg är inte förtjust i formulan.



Jessica! Ja, då är den väl okej men den skimrar inte så himla mycket. Alltså det är inte som t.ex Let's groove...



Kerstin! Ja, skönt är väl det. :D

Postat av: Lina
Publicerad 2011-09-15 12:00:58

Åh då är det inte bara jag som inte är imponerad av detta lack. Trodde att det skulle bli en favorit men blev ganska besviken på att det mest är nästasvart bara.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela