Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Color Club Get Your Lem-on

Publicerad 2011-09-15 07:26:00 i Naglar i gult,


Ni har sett den förut men jag bar den här veckan innan Emma var här, eller om det var två veckor innan... Nå, hur som helst, jag hade det här lacket och det var på en tisdag. Den här gången använde jag den inte på egen hand utan lade den över et lager av ett vitt lack för att se om det blev annorlunda. Det blev det och faktum är att jag föredrar att ha det antingen själv eller kanske över ett ljust nudelack. Vitt plattar liksom ut lack när man har det som bas, alla fall tycker jag det. Annars är det som förra gången, lite skirt, lite segtorkat och med en helt okej doft av socker och citron även om jag börjar tänka på fickluddiga karameller.

Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-09-15 08:14:43

Det är väldigt gult

Postat av: SminkJante
Publicerad 2011-09-15 09:44:40

Färgen ber inte om ursäkt! Det känns kul.

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-09-15 10:19:55

Härlig vårig färg! Gillar!

Postat av: Honi
Publicerad 2011-09-15 12:54:47

Väldigt gult.. Tycker det är snyggt!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-09-15 17:14:28

Kajalen! Ja, neongult. :D



Sminkjante! Ja, lite roligt är det.



Cactus! Ja, den muntrar upp en alla fall.



Honi! Gult är ju fint! Jag gillar också.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela