Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI We'll Always Have Paris

Publicerad 2011-10-26 18:27:00 i Naglar, vampy,

Det här lacket har jag fått av Emma. Hon hade köpt det för namnet och sen beslöt hon att hon inte gillade brunt. Jag undrar om hon inte ångrar sig lite nu för det är ju himla fint. En riktigt mörk, vampig brunröd. Två lager av lacket ger full täckning. Formula och torktid är oproblematiska. Det kladd ni ser är som alltid min oförmåga att måla med pro-wide penseln, inte lackets fel. Jag har visat det förr men jag länkar inte för de bilderna är sämre än dessa. ;D

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-10-26 20:53:49

Kanske inte ångrar direkt, men hade det varit idag hade jag inte bytt bort den...

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-10-27 06:38:34

Stiligt!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-27 07:27:29

Emma! Jag har lite dåligt samvete för att jag inte gett dig det tillbaka. Men jag tycker verkligen om det själv...



Kerstin! Ja, det är en snygg vampig färg!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-27 13:16:57

Jag minns att jag inte tyckte om det här lacket alls första (och hittills enda) gången jag använde det, men nu ser det ju helt plötsligt fint ut! Kanske borde rota fram min flaska och testa.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-27 16:31:32

Chaosophia! Kanske var den lite före sin tid? Den passar ju också perfekt in i OPI:s nya höstkollektion. :D

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-28 09:31:13

Haha, det kanske den gör? Fast så förstås så tycker jag inte att årets höstkollektion från OPI var något att hänga i julgranen direkt. Siberian Nights som du visade upp här om veckan var för bra för den kollektionen till exempel, men det här kanske platsar ändå!



Och så hittar jag inte på min flaska.. Börjar misstänka att det var en av de två lacken jag gav bort ur den kollektionen.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-10-29 11:32:42

Äsch vilket trams. Vill jag ha ett nytt får jag väl köpa ett. Dessutom gav jag dig faktiskt inte lacket, vi bytte som du kanske minns...

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-29 20:09:29

Chaosophia! Jag gillar det här mer än Siberian Nights. SN är mest ett lack jag gillar för namnet... :D



Emma! Ja, så sant... Nå, jag är glad för det bytet så något gott kom ut av det! ;D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela