Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Koala Bear-y

Publicerad 2011-10-15 20:15:00 i Naglar i rosa,


Vi behöver ett holo-avbrott, tror jag bestämt. Att mina naglar inte sett något annat än holo på länge är en sak, att bloggen berövas alla vackra krämlack och skimmer är inte okej. Här kommer alltså ett arkivinlägg med ett lack jag visat många gänger. Det är alltså ett av favoritlacken jag ständigt återvänder till. Koala Bear-y är det snyggaste rosa krämlacket jag äger. Det har, som sagt, varit med många gånger förr, men tål att tittas på. Perfekt formula. Bra torktid. Snyggt, snyggt, snyggt.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-10-16 09:57:13

Jag håller med dig, det har nog blivit lite väl mkt holo faktiskt. Holo tycker jag ska va extra party, men när man använder det varje dag så känns det ju inte extra längre. Ska försöka ta tag i mig själv och variera mig lite:) Koala Berry är för övrigt ljuvlig, ett lack jag borde ha helt klart...

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-16 12:15:17

Emma! Ja, vi får ha krämlacksvecka! ;P

Postat av: Honi
Publicerad 2011-10-16 12:36:11

Förstår att det är ett av dom snyggaste du äger, urläckert ju! Krämlacksvecka är jag med på ;)

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-10-16 15:49:05

Kjempefin lakk! Perfekt farge! :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-16 16:37:53

Åh, jag har velat ha det här lacket ända sedan jag såg det första gången och har ändå inte lyckats skaffa det än. Dåligt av mig, för det är så fint!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-16 18:35:00

Honi! Det skulle du? Hmmm, vi kanske ska göra det då. Men inte den här veckan.



Solveig! Ja, den är galet vacker!



Chaosophia! Det är verkligen snyggt! Och bärigt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-10-16 19:24:11

Ja kanske det. Jag planerar att ha Parlez Vous OPI i nästa vecka, den kan ju va med...

Postat av: Miss Pussy på nattjobbet
Publicerad 2011-10-16 22:21:47

Aaaaahhh, detta är ett av mina favoritlack alla kategorier, och den absoluta sommarfärgen nummer ETT!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-16 23:23:54

Emma! Va? Vill du ha tema krämlack? Hade jag aldrig trott...



Miss Pussy! Det är den för mig med!

Postat av: Josephine
Publicerad 2011-10-17 22:11:34

Grymt fin, vill ha!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela