Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

LA Girls Addict

Publicerad 2011-11-17 16:45:00 i Naglar, vampy,

LA Girls Addict Är ett mörkrött jellylack med glitter i ljusare rött och guld. Snyggt! Jag har visat det tidigare, så klart, men då med två lager, här ser ni tre. Tre är bättre. Det är en färg som tjänar på att få maximalt djupt och glittren kommer ändå fram på ett tydligt sätt.
Visst är det tjusigt! Jag är svag för jellylack med glitter i har jag insett, speciellt de röda. Rött är över huvud taget en jäkligt snygg färg. Jag gillar rött!
LA Girls Addict finns på cherryculture.com och det är väl värt att investera i då lacken är billiga och bra. Jag älskar LA Girls! Och man kan ju alltid slänga ner några Milani, NYX eller LA Splash i sin order när man ändå är i farten...
Imorgon kommer det ett sista vampylack på morgonen men sen kommer jag och säkert Emma och vara med i Skimmerskuggans holofredag. Så har ni ledsnat på vampiga lack i veckan kan ni se fram emot en regnbågar imorgon!

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-11-17 17:35:19

Det där är riktigt fint!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-11-17 18:07:16

Fint! Tur att ni påminde om holofredagen, den behöver ju jag också ladda för :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-11-17 19:47:13

Det är fint, men kanske inte så fint att jag måste ha det själv.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-17 20:56:29

Sanna! Det är jättenyggt!



Kertin! Ja, vad lir det den här gången? Milani kanske?



Nailtastic! Det är väldigt snyggt men påminner om Stroll från China Glaze. Jag älskar djupet i det och det guldiga och röda glittret.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-11-20 10:55:40

Jag tycker det ser finare ut än Stroll!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-20 18:43:33

Chaosophia! Det är alla fall himla vackert!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela