Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

IsaDora Forest

Publicerad 2011-11-20 08:04:00 i Naglar i brunt,greige,beige,

Jag köper ju bara exceptionella lack från IsaDora och på många swatcher jag sett har Forest förefallit vara en mörkt, murrigt brungrön med betoning på grön. Min flaska är brun. Bara brun. Tråkigt brun. Precis som Owl's Night. Vilken oerhörd besvikelse. Så här ser det alltså ut på mig. Två lager av ett lack med bra formula men IsaDora har ju en vansinnig pensel så det är ändå svårt att måla med. Funkade hyfsat den här gången tycker jag nog ändå men man får vara väldigt koncentrerad på vad man håller på med. Hur som helst. Det är brunt. Och tråkigt.

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-11-20 11:09:58

Nej? Det ser ju visst murrigt grönt ut med guld i? Brungrönt kanske då, men jag vill fortfarande hävda att det är grönt!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-11-20 16:03:36

Nämen? Jag håller inte med, visst är det brungrönt, men det är ju fortfarande grönt.. Men vad synd att du inte gillade färgen =/

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-20 18:39:53

Chaosophia! På alla andra utom mig. På mig är det brunt.



Annie! Alldeles för brunt. Det gröna är ju bara en svag aning i så fall.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-11-20 19:36:34

Det ser verkligen inte det minsta grönt ut. Det ser nästan mer ut som Bronze Patina (heter det väl?) än Forest.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-11-20 19:39:19

Men jag ser att det är grönt på dina bilder!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-20 21:14:55

Nailtastic! Ja, men det är Forest...



Chaosophia! Ja, en svag ton, som alger i avloppsvatten...

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-11-21 06:21:23

Vad konstigt! Forrest är inte så grön som jag hoppades på, men innan jag läste texten här trodde jag att det var systerlacet Bronze Patina du visade.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-21 06:30:47

Kerstin! Det lacket vet jag inte hur det ser ut. Jag köpte Forest efter att ha sett bilder på det på olika bloggar. Gröna bilder... :(


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela