Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Color Club Artsy Crafty

Publicerad 2011-11-07 21:03:36 i Naglar i grönt,

Jag var dum och målade om naglarna nu ikväll. Valde det här mörkgröna krämlacket men det har redan flagat i kanterna på tumme och pekfinger på min högra hand. Skulle behållit min gamla manikyr... Bilderna är kass också, tagna under OTT-lampa precis nu eftersom jag tänker lacka om - igen. Artsy Crafty blev ingen favorit och jag står inte ut med att ha skavda tippar... Tre lager av en ganska normal formula, vare sig bra eller dålig. Torktiden är okej med Seche Vite.

Kommentarer

Postat av: Andrea
Publicerad 2011-11-07 22:33:28

Själv älskar jag färgen!

Men, trist att det flagade.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-08 07:23:16

Andrea! Inget fel på färgen men den är inte unik heller. Föredrar Westside Warrior från China Glaze om jag ska välja just nu.

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-11-08 07:23:40

Fin färg! Bra bilder för att vara under lampa, tycker jag. Jag måste också hitta något litet fotoställe under lampa i vinter.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-11-10 09:46:53

Jag som tycker att Artsy Crafty ser så fin ut i flaskan! Har förstås inte testat det ännu... Hoppas på att det kommer vara angenämare än Nomadic In Nude.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-10 14:54:02

Kerstin! Bättre än någon annan lampa jag har men inte bra.



Chaosophia! Den ser fin ut i flaskan men den är ingen höjdare att måla med för mig. Jag som brukade älska Color Club...

Postat av: Mona
Publicerad 2011-11-15 21:31:10

Jag älskade Artsy Crafty, men det flagade på mig också vill jag minnas. Synd. Color Club har varit trista den senaste tiden, nu när jag tänker efter.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela