Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Beetle Juice från Models Own

Publicerad 2011-11-09 16:36:13 i Nytt till lacklådan!,

Titta vad jag fick idag! Något som kan muntra upp lite i min fortsatta förkylningsmisär. Models Owns Beetle Juice kollektion. Helt fantastiska lack som mina bilder inte gör rättvisa men det är ett snabbinlägg det här och ni kommer ju få se dem på snart. :D
Pinky Brown
Purple Blue
Aqua Violet
Golden Green
Emerald Black
Visst ser de spännande ut! Det ska bli så roligt att prova dessa lack för nät efter hololack är duokroma mina favoriter!

Kommentarer

Postat av: Anna
Publicerad 2011-11-09 16:51:57

Köpte du dem till det nedatta priset på 20 pund som de har nu? Hur mycket blev det totalt i svenska kronor med frakt och allt? Är MYCKET sugen på att slå till på dessa och var på deras sida och kollade runt härom kvällen.

Postat av: Josephine
Publicerad 2011-11-09 17:08:37

Åh vad kul det ska bli att se dem!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-11-09 18:06:35

Åh vad kul att se dem! Och attans att de är slut hela tiden när jag försöker beställa :)

Postat av: Evelina
Publicerad 2011-11-09 18:33:28

Oh dessa har jag också beställt. Ska bli spännande att testa! :)

Postat av: Annie
Publicerad 2011-11-09 18:37:32

Og vad spännande! Jag är väldigt sugen på att skaffa dem, men tänkte vänta på att få se lite bilder på dem först, så jag ser fram emot att få se dem här (hint hint ^^ )

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-09 19:57:49

Anna! Ja, jag köpte dem för det och jag minns inte den fulla kostnaden, frakten är dock resonabel och man ser den fulla summan, inklusive frakt, i checkouten innan man bekrätar ordern.



Josephine! Ja, det tycker jag med!



Kerstin! Ja, det var tråkigt att höra. De är så fina i flaskorna!



Evelina! ja, de är verkligen lockande!



Annie! Ja, jag ska försöka swatcha dem så snart jag orkar.

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-11-09 20:59:44

Har alla utom ett på väg i posten, ser sååå fram emot det paketet!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-11-09 21:07:16

Ååååh...! När jag skulle beställa hade kitet redan tagit slut... Jag kollar varje dag men det är fortfarande out of stock :-/

Postat av: Andrea
Publicerad 2011-11-09 21:34:58

Grattis! ;D

Vill se bilder snarast!



Och TILL ER SOM VILL KÖPA:

På deras Facebook-sida säger de att kitet kommer in igen i slutet av november.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-09 21:38:16

Cactus! ja, det förstår jag!



Makeupoholic! De är väldigt sug efter duokroma lack. Borde tillverkas mer tycker man med tanke på att alla vill köpa...



Andrea! Ja, jag ska se vad jag kan göra.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-11-10 09:55:34

GRRRR, jag vill ha! Jag tänkte ju klicka hem hela kittet samma dag som det släpptes, men det tog slut alldeles för snabbt! Jaja, jag får se det från den ljusa sidan; Det veeeerkar som om det egentligen bara är två av lacken som verkligen lockar mig! Förutom det faktum att det är duokroma lack och jag vill ha allihop förstås. ;D



Ser fram emot swatches!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-10 14:49:21

Chaosophia! De är mycket finare än vad jag trodde innan jag köpte dem. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela