Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Mod Mattes - sammanfattning

Publicerad 2011-05-04 20:59:00 i Nagellack - kollektioner,

Oj, jag hade ju helt glömt att jag satt ihop det här inlägget men inte fått det postat än. Nå, nu kommer det, sammanfattningen. Jag rekomenderar Mitzi som var enkelt att måla med och hade en cool färg. De andra båda var jag mindre förtjust i då Lolly var seg och tjock medan Phoebe krävde tre lager för att täcka.

Mitzi

Lolly

Phoebe

Hela min lilla trio med matta LE-lack från Zoya köpte jag från Le Polish Boutique.

Kommentarer

Postat av: Maja
Publicerad 2011-05-04 21:27:56

Oj, jag hade verkligen för mig att du hade postat det här inlägget innan :O Iallafall, är inte förtjust i något av dem men tycker nog bäst om Phoebe.

Postat av: Aila
Publicerad 2011-05-05 09:33:53

Lolly gillade jag inte!

Postat av: feline
Publicerad 2011-05-05 12:43:19

Någon gång när jag har kontanta medel igen ska jag köpa Phoebe och Mitzi. Hoppar det rosa, tycker bättre om OPIs La Paz-itively Hot Matte. :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-05 16:44:26

Maja! Ja, det kändes som jag gjort det, men nej, tydligen inte...



Aila! Inte jag heller.



Feline! Mitzi förstår jag men varför Phoebe?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela