Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Wet'n'Wild Party of Five

Publicerad 2011-05-26 11:39:00 i Naglar - glitter för layering,


Party of Five är ett glitterlack från Wet'n'Wild med fem olika sorters glitter i en klar bas. Jag har valt att använda den över min vampiga favorit Black Cherry Chutney från OPI. Det är ett lager av glitter ovanpå min befintliga manikyr.

Bling!

Jag tycker man ser glittret bättre på mina skuggbilder så ni får några klickbara sådana. Lacket torkade helt okej, det kom mycket glitter med på penseln och med tre lager hade det nog kunnat bli täckande. Jag ville inte prova det utan fördrog en strösslad glittereffekt. Det är lite anarki och uppror över sådana här "slumpartade" manikyrer tycker jag. Glittren vill inte placera sig i ordning liksom, men i det här fallet stör det mig inte så mycket. Jag tycker det blev ganska kul även om det är en manikyr man inte vill bära länge.


Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-05-26 11:55:15

Snacka om blingbling :)

Postat av: Mína
Publicerad 2011-05-26 12:13:03

Nice combo!

Postat av: feline
Publicerad 2011-05-26 12:21:17

Hehe, då ska du se mina naglar idag - denna manikyr vill jag aldrig skiljas ifrån! Bilder kommer någon gång i framtiden, men låt oss säga att det är glitterkaos.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-26 15:03:46

Disco!



Fast jag föredrar BCC som det är. ;D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-26 16:12:55

Det här såg coolt ut!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-26 17:00:58

Kerstin! Ja, det är glitter i massor!



Mina! Thanks!



Feline! Ser fram emot de bilderna!



Chaosophia! Ja, jag med!



Nailtastic! Lite roligt är det ju ibland.

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-05-26 17:40:30

Det blev prickigt på lite håll, urgulligt :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-26 22:03:28

Cactus! ja, jag såg också det. :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-28 11:10:37

Fint! Jag gillar stora glitterkorn...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela