Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sinful Color Memory of Antigua

Publicerad 2011-05-27 18:08:00 i Naglar i korall&persika,


Jag har kameran full med bilder från den här veckan men jag orkar inte tömma minneskortet just nu och redigera... Det blir arkivinlägg från förra våren istället. Det finns ju hur många som helst kvar så det är ju bra om de får chansen att hoppa fram! Det är ju sällan jag bär den här typen av färger men ibland vill man helt enkelt vara skir, ljus och persikotonad. Eller?

Sinful Colors Memory of Antigua är just ett persikotonat skimmerlack som är mycket skirt. Här har jag två lager av det ovanpå Color Clubs Coastal Creme. Utan layering krävs nog åtskiliga lager och det känns inte så lockande. Lite roligt är det alla fall att ha ett sådant här lack på sig som omväxling.

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-27 18:25:16

Jag gillar det här! Oväntat mycket dessutom. Tyckte det var jättefint, men kanske inte det jag skulle tippa på att just du skulle bära!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-27 21:35:21

Ja, ibland är man sugen på att bära något som inte är vad man normalt sträcker sig efter. Det här ser riktigt fint ut!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-28 09:32:50

Chaosophia! Det är himla fint, det tycker jg med. Oväntat fint, som sagt.



Nailtastic! Variation är nödvändigt här i livet, alla fall på naglarna. :D

Postat av: Makeupoholic
Publicerad 2011-05-28 19:13:06

Det här gillade jag - tycker det hade både fin nyans och härligt skimmer.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-28 19:58:06

Makeupoholic! Den här är himla fin, det tycker jag med!

Postat av: PolishPig
Publicerad 2011-05-29 18:58:59

Mmm,

både namnet och lacket är svåra att stå emot. Jag gillar både västindien och neutrala lack!

Postat av: Miss Pussy
Publicerad 2011-05-30 12:56:24

Superfint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-30 17:51:55

Polish Pig! Det är väldigt fint tycker jag med!



Miss Pussy! Ja, jag gillar det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela