Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Rosa och grönt med Creative Me # 1

Publicerad 2011-05-31 20:41:20 i Emmas FOTD 2011,

Mer smink, jag känner lite prestationsångest inför kavalkaden. Här kommer en till sminkning som jag har gjort med en av paletterna från Coastal Scents, här då den färgglada, Creative Me # 1. Jag har bara använt två stycken ögonskuggor, men när jag blandade den rosa och den gröna blev det lila, lite kul tyckte jag.

Den här sminkningen har legat i arkivet i några veckor så jag minns tyvärr inte vad jag har använt för produkter. Jag vet att skuggorna kommer från Creative Me och så tror jag att jag hade Big, Mean, Yellow Dog från Brite Bird och kajal från Urban Decay. Resten har jag glömt fullständigt, men det var en trevlig kväll, det minns jag...

Kommentarer

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-31 21:53:22

Vad söt du är, fast det är du ju alltid. Jag gillar halsbandet och tycker att färgerna på ögonskuggorna var himla fina!

Postat av: Stephy
Publicerad 2011-05-31 22:56:15

Vad fin du är Emma! Så kul att se dina sminkningar igen! Kram!!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-06-01 08:35:02

Superfint! Men oj, kavalkad har jag inte orkat fixa på länge... Det är ju ändå ganska kul med överblicken över hur man sett ut...

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-06-02 10:25:47

Sminkan: tack:) Ja det är fina färger, och halsbandet med för den delen...



Stephy: Tack! vad kul att se att du tittar in:) kram



Kerstin: Tack så mkt! Ja det är Sminkan som fixar vår kavalkad så det kräver inte så mkt jobb från mig. Och precis som du säger, en kul överblick...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela