Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Sparrow Me the Drama

Publicerad 2011-05-18 15:25:00 i Naglar i rosa,


Det här kan utan vidare vara den fulaste rosa jag haft på mina fingrar. OPI Sparrow me the Drama är alldeles för ton i ton med min hud. Jag ser ut som en skurkärring som nyss kommit tillbaka efter att ha bykat lakan och såpat köksgolv. Naglarna blir dessutom breda och ser fula ut även i formen. Usch.

Som grädde på moset bubblar det lite. Man behöver tre lager som torkar segt och resultatet är inte värt den möda man får lägga ned. Jag var tvungen att måla över detta med ett hololack eftersom jag inte hade tid att göra om allt. Nej, Sparrow me the Drama hade jag inte behövt i min samling.

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-05-18 16:04:04

Nä, det kändes inte så rafflande.

Postat av: Anki
Publicerad 2011-05-18 18:34:11

Ja, det var mig en tråkig rosa.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-18 18:38:56

Jag tycker inte alls att det ser så illa ut på dig! Men trist att det bubblade sig för dig.

Postat av: Miss Pussy
Publicerad 2011-05-18 19:00:44

Aaah, det var inte i går! Jag har varit här i stort sett hela tiden, det har bara inte blivit av att jag kommenterat på länge .. Men nu, så!



Jag tyckte faktiskt att det där lacket var fint på dig. Men nu skjuter du mig väl -- om du inte är VÄLDIGT glad att se mig ;)



Kramar!

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-05-18 19:08:04

Jag tycker inte att det ser så illa ut men det är ju trist om det bubblar sig!!!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-18 19:17:03

Tycker inte heller att det var så illa! Visst, lite mjäkigt kanske, men jag tycker nog att det finns både tid och plats för den typen av lack också!

Postat av: Aila
Publicerad 2011-05-18 20:01:40

Booo-riiing!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-05-18 20:28:15

Hoppade väl inte upp och ner av entusiasm över det jag heller. Men sånna där rosa kan vara trevliga till nailart i små doser, så kanske kan den hitta en mening i livet den också :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-18 20:55:02

Ja du vet ju att jag tycker det är snyggt. Men det är kanske inte den mest smickrande rosa tonen på dig...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-18 21:12:27

Pamsan! Den är asful...



Anki! Har gett bort den nu!



Nailtastic! Den var nog värre IRL än på bild.



Miss Pussy! Jag är VÄLDIGT glad att se dig! :D



Mrie-Louise! Det är trist rakt igenom.



Chaosophia! Det gör det ju absolut men den tonen vill jag inte ha mot min hud.



Aila! Japp. :D



Cactus! Jag gav bort den till någon som jag tror klär bättre i den. :D



Emma! Nej, långt ifrån...

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-05-19 10:03:18

Lacket i sig ser ju rätt fint ut tycker jag, men inte så spännande att jag vill ha det.

Postat av: Maja
Publicerad 2011-05-19 11:50:05

Jag tycker att den är söt! Men jag tror knappast att jag kommer att köpa den. Är faktiskt inte sugen på ett enda lack från Pirates-kollektionen.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela