Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI My Private Jet

Publicerad 2011-05-12 17:43:00 i Naglar - holografiska lack,


Ännu mera hololack! Hur många finns det? Massor! Bara i mina lådor samsas nog uppåt en hundra stycken. Här kommer en klassiker, OPI My Private Jet. Den äger jag i två versioner, en mer holo och en mer glittrig med turkos flash i flaskan.

Ni hade alltså tur när jag slumpvis valde lack i mina lådor. Det blev den mer holografiska! Ja, jag visste vilket lack jag tog för jag har lämnat plasten kvar på korken på detta så jag kan skilja dem åt och det är nog det enda av lacken i den lådan som har plasten kvar. Jag ville verkligen ha med MPJ den här veckan för det är inte bara klassiskt och HTF och mystiskt med sina fyra olika varianter, det är dessutom snyggt!

I inomhusljuset ser det inte så speciellt ut.


i solen lever det dock upp och man får det snyggaste av alla mina svarta hololack. Jag har flera alltså, minst fyra, kanske fem. Jag har också visat det förr på bloggen, faktiskt båda varianterna på en gång, och gjort en jämförelse mellan olika svarta hololack.

Här ser man att MPJ får den snygga regnbågen som jag älskar. På bilderna är det inte lika tydligt som i verkligheten, tyvärr, så ni får tro mig på mitt ord. Det är regnbågar i det svarta!

Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-05-12 18:05:19

Alltså, det här originalet är ju galet snygg!! Så förbannat orättvist att jag inte äger det

Postat av: Mína
Publicerad 2011-05-12 18:07:38

MPJ is my other favorite :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-12 18:47:39

Så sjukt snyggt! Och 100 hololack! Jag har inte ens i närheten av det. Har du förresten köpt CG Tronica?

Postat av: Emma
Publicerad 2011-05-12 18:51:02

En underbar klassikr från OPI, har det och det är en av mina favvos!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-12 19:17:18

Kajalen! Ja, det är orättvist. MPJ är exceptionellt vacker!



Mina! yes, it is one of my top 20!



Nailtastic! Jag har inte exakt antal i huvudet men så långt ifrån kan det väl inte vara? Beror på hur man räknar dem också, ingår de med hologlitter så ja, då är det 100 lätt.



Inte köpt Tronica. Kändes helt onödigt. Hur gjorde du?



Emma! Ja, den är lite magisk!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-05-12 19:54:20

Den här är precis nyinköpt, fast nyutgåvan då förstås. Men det hade varit roligt att ha orginalet, himla fin!

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-05-12 20:09:31

Denna var riktigt läcker!!!!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-12 21:44:15

Jag köpte inte heller Tronica, blev så besviken när jag såg swatches.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-12 22:03:09

Cactus! Ja, och jag har som sagt två versioner varav den ena är den spännande flaskan med tealblå flash. Inte så holo dock...



Marie-Louise! Ja! Den är det!



Nailtastic! Ja, det är skönt att INTE vilja ha lack ibland. :D

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-05-12 22:11:47

Även detta är jättefint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-12 22:30:45

Kerstin! Det är det verkligen!

Postat av: Aila
Publicerad 2011-05-13 10:01:53

Det här nog originalet och så läckert det är. Jag har det nya versionen, inte så holo ska jag säga!

Postat av: Hannah
Publicerad 2011-05-13 15:31:56

Heej!

Älskar holo-veckan! Blev själv oerhört sugen på MUS Britt, men då undrar jag bara om holo-lack är lika jobbiga att ta bort som glitterlack?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-13 16:41:50

Aila! JAg köpte det för länge sen så ja, det kan nog vara originalet.



Hannah! Nej, det är inte svårt att ta bort hololack. Det är inte en så jobbigt som ett vanligt glassfleck.

Postat av: Annie
Publicerad 2011-05-13 18:06:32

Aaah vad snyggt!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-13 18:58:13

Annie! Ja, det är snyggt nog att tillhöra mina topp 20!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-15 07:46:05

Världen skrattar rätt i mitt ansikte så fort jag kommer att tänka på det här lacket. Det har varit nästan högst upp på önskelistan sen det kom ut, men var alltid slut när jag gjorde mina lite större lackbeställningar från till exempel H2T. Varje gång! Jämt! Sen plockade de bort det från sidan, och jag läste om en försämrad version.. har inte ens orkat ebaya det. Haha, vad jag gnäller!



Men ja, stört snyggt. Stört värt att äga. Stört att jag antagligen måste ebaya det ändå, förr eller senare.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-15 08:10:27

Chaosophia! Man kan tydligen franka den rätt bra med DS Sapphire, svart och ofärgat lack. Men DS Sapphire måste man väl också eBaya för nu för tiden?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela