Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

NYX Green Papaya

Publicerad 2011-05-27 05:42:00 i Naglar i grönt,


NYX Green Papaya är, precis som Sour Lime, aningens för skir för att bäras själv. Här ser ni fyra lager av lacket och det täcker inte helt. Det är dock en fin och fruktig färg med vackert skimmer. Lite gulare i tonen än bladgrönt som min mynta, men härligt vårfrisk och liksom smaskig.


Det torkade rät okej för att vara ett så pass skirt lack och det blev inte så farliga penseldragsmärken, så på det stora taget är jag nöjd med det. Över ett hudfärgat lack blir det nog kanon!

Kommentarer

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-05-27 06:53:28

Detta var en ärtig färg!!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-05-27 09:03:12

Härlig grön färg! Synd att det är litle skirt bara.

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-05-27 11:01:00

YUM:D

På tal om Sour Lime, jag hade det på tårna och när jag tog bort det hade det stainat skitmycke! :P

Postat av: Linda
Publicerad 2011-05-27 14:43:02

Wow! Det var en riktigt fin färg! Och jag som älskar grönt! =)

Postat av: Madeleine E
Publicerad 2011-05-27 17:20:05

Helt underbar färg nu till våren! Härligt härligt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-27 18:13:28

Marie-Louise! Visst är den fin!



Roxcat! Ja, man önskar den kunde täcka lite bättre.



Sanna! usch, det lät inget vidare. Jag har haft tur, mycket få lack har missfärgat mina naglar. Bara Moody Model tror jag.



Linda! Ja, den är söt!



MAdeleine! Ja, jättefin!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-27 18:24:16

Fan vad tråkigt att den inte är mer täckande. :( Tror också den kan vara en hit över ett annat lack!

Postat av: nailspotting
Publicerad 2011-05-27 19:57:26

Väldigt fin färg synd bara att den är så skir. Den påminner mig lite om Sinful Colors Happy Ending (som jag upptäckte låg oprovad här hemma). Trevlig helg förresten!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-27 21:36:10

Vilket vackert skimmer och en härlig grönfärg! Synd att det är så skirt, men ibland kan man ju stå ut med det med.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-28 09:34:24

Chaosophia! Ja, man får komma ihåg att prova det bara.



Nailspotting! Tack! Trevlig helg till dig med! Happy Ending har jag nog men just nu minns jag inte hur den såg ut... :D



Nailtastic! Ja, och kommer jag ihåg den när det är dags för layering så kan den nog bli nyttig.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela