Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Misa Jester Ate the King Cake

Publicerad 2011-05-28 19:54:00 i Naglar i gult,


Jester Ate the King Cake kom förra året med en kollektion jag tror hette Mardi Gras. Jag köpte det inte då för jag tyckte det räckte med Nubar Lemon Sorbet och OPI Fiercely Fiona, men nu var jag tvungen att prova det. Det är en mild smutsgul som efter tre lager ännu har en viss VNL, som ni ser. Torktiden är okej och egenskaperna med. Den är inte superunik kanske men är någonstans mitt emellan de vaniljiga gula och de mer smutsgula som OPI FF. Den här drar inte alls åt grönt, t.ex.

En söt färg tycker jag. Bärbar. Kanske inte min absoluta favorit men väl värd att äga.

Och det verkar vara strul med kommentarsfunktionen inte bara hos blogger utan även här hos mig... :(

Kommentarer

Postat av: Honi
Publicerad 2011-05-28 20:50:47

Trist att kommentarsfunktionen trilskas, jag verkar inte ha haft några problem.. :/ Lacket är fint iaf, hade nog varit en superhöjdare ovan på ett baslack (typ beige).

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-29 12:50:43

Honi! Bara mina kommentarer som verkar försvinna, inte era. :D

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-29 13:44:56

Ser syrligt gult ut! Jag tycker det var snyggt, men (som tur är) var det tydligen inte tillräckligt snyggt för att väcka mitt ha-begär.

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-05-29 14:33:30

tycker också det är sött:)

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-05-29 16:00:14

har kikat på ett helt gäng Misa som det nog får bli beställning på inom en snar framtid, och jag tror att den här får sälla sig till den skaran :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-29 17:12:11

Chaosophia! Ja, en sticker inte ut men är fin ändå!



Sanna! Mmm, väldigt!



Cactus! Ja, det är inget dumt köp.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela