Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Make Up Store Greta

Publicerad 2011-05-23 07:06:00 i Naglar - holografiska lack,


Veronica på Venus Vanity var oerhört generös och erbjöd mig sitt exemplar av Greta från MUS. Det var verkligen en välkommen gåva, nu har jag alla fyra holo-lacken från MUS, och så är det så fantastiskt att möta generösa och härliga människor så här "på internet". Det finns så många fantastiska människor i världen som är villiga att dela med sig och bjuda på sig själva och sitt för att glädja andra. Veronica är en av dem! Kram till henne!


Greta är en superholografisk dam med fantastiska regnbågar precis som systrarna Siw, Britta och Madeleine. MUS kan definitivt göra holografiska lack! Skynda att fynda innan de också får för sig att ändra formula och sälja "duds" för dessa lack är i världsklass! Jag har två lager av lacket, utan överlack, ovanpå ett lager Seche Vite för att lacket ska få en slät och fin yta att fästa på och så jag slipper att få kala fläckar eller flammor.


Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-05-23 08:30:17

Helt sjukt fint!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-23 09:18:52

Greta är fantastisk! Ska nog springa förbi MUS idag och se om jag hittar något utav dem!

Postat av: Mína
Publicerad 2011-05-23 09:58:01

Super pretty!!

Postat av: Honi
Publicerad 2011-05-23 12:10:43

Underbart! Jag har blivit hologalen på sistonde tror jag, nu vill jag ha dessa också!

Postat av: nailspotting
Publicerad 2011-05-23 14:41:34

Det är helt fantastiskt! Är så glad att jag köpte det :)

Postat av: Marina
Publicerad 2011-05-23 19:05:06

Ohh vad läckert! Hmm jag äger bara 2 hololack av alla mina 300, borde nog ändra på det!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-23 20:44:40

Kerstin! Holo, det är grejer det! :D



Chaosophia! Ja, gör det! På mitt MUS, fem minuter från var jag bor, har de alla fall alla fyra... :D



Mina! Yes, it sure is! I love it!



Honi! Ja, jag vill ha alla holo jag ser! ;D



Nailspotting! Ja, det är verkligen supersnyggt!



Marina! Va? Bara två? Dags att åtgärda!

Postat av: Anonym
Publicerad 2011-05-23 21:09:24

Vilket superhärligt lack! Ska spana in MUS hololack, kunde ju ha ett iaf. Vilket är finast?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-23 21:33:16

Anonym! Beror på vilken färg du föredrar. Alla har samma effekt.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-23 21:49:49

Det var jag som var anonym... Ny webbläsare...

Postat av: Veronica
Publicerad 2011-05-23 22:26:52

Åh! Så snyggt det blev på dig! Jag är så glad att du gillade det. Kram :-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-24 06:25:23

Emma! Aha, där ser man.



Veronica! Jag älskar det! Kram tillbaka!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-24 08:15:44

De hade alla fyra här också, men det vara bara ett som fick följa med hem! Ett lack i månaden, kanske..? Haha, jävla pengar.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-24 20:11:13

Chaosophia! De är verkligen äckeldyra...

Postat av: Marina
Publicerad 2011-05-24 23:01:46

ha ha, jag får jobba på saken ;-) !

Postat av: Nadja
Publicerad 2012-04-07 19:27:19

GAH! Vill så sjukt gärna löpa lacket men tänker verkligen inte spendera pengar på deras Aqua fix-grej. Är det fruktansvärt att applicera utan? Blir det bättre med topcoat under? Funkar inte vanligt basecoat? Kan man ha vanligt topcoat över?

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-07 19:39:11

Nadja! Jag använder inte deras Aqua Fix även om jag har en flaska hemma. Märker ingen skillnad i holo-het och det är bara en onödig och dyr extra grej. Lägg lacket på helt torrt baslack eller på torr, ren nagel. Eller ovanpå en gammal manikyr som inte chippat. Jag har alltid överlack för hållbarheten men vissa ser att holoeffekten mattas. Jag tycker det är så lite att jag inte bryr mig.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela