Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Glitter Gal Black

Publicerad 2011-05-14 22:04:00 i Naglar - holografiska lack,


Mer Glitter Gal och mer svart hololack! Jag har ju visat Catherine Arley och OPI MPJ tidigare i veckan och här kommer nu Glitter Gals version av svart holo.

Det är faktiskt regnbågar i det svarta, men det är vansinnigt svårt att få dem att synas på bild då lacket är så mörkt. Det här är verkligen helt svart och det täcker med ett lager. I solen kommer regnbågen fram men den är, tyvärr, tydligare i flaskan än på naglarna. Som jag sa innan, den finns på naglarna, men det är inte så spektakulärt som flaskbildens superholo. Jag är väldigt förtjust i detta, så klart, och rekomenderar det gärna!


Den här flaskbilden, ovan som klickbar bild, är inte så långt ifrån vad ögat ser på naglarna när det verkligen är stark sol. Ju mindre sol desto mindre holo och inomhus finns inte ens en antydan utan lacket ser helt svart ut.


Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-05-14 23:26:44

Jag tittade på Glitter Gal's hemsida och föll genast för ett helt gäng, blir nog en beställning så fort ekonomin tillåter. Är det några särskilda du tycker att jag inte får missa?

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-15 08:01:41

Jag säger precis som Cactus; Så fort ekonomin tillåter ska jag skaffa några lack! Lite tråkigt att AUD är i princip i samma kurs som USD nu för tiden. :s

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-15 08:04:51

Cactus! Jag har några swatcher på bloggen så vill u kan du spana på dem.



Chaosophia! Ja, jag vet, man blir helt förstörd över att det ska vara så dyrt. Dyrt och få återförsäljare som skickar internationellt.

Postat av: Annie
Publicerad 2011-05-15 09:50:27

Ojoj så snygg den är!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-15 10:07:14

Annie! Ja, den är fin!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela