Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Diamond Cosmetics Chainmail Charm

Publicerad 2011-05-15 10:08:00 i Naglar - holografiska lack,


Här kommer det sista av de hololack jag kommer visa denna vecka. Ett lack som jag kanstade in i mixen i sista minuten. Det är nämligen så att jag burit det men inte fotat det och sen inte urit det igen förrän nu. Diamond Cosmetics Chainmail Charm köpte jag från Nail Mail för eeeevigheter sedan men det är så pass likt Color Club Revvvvvolution att det liksom aldrig blir av att jag bär det.

Ett ganska typiskt svart hololack. Det innebär att det inte är superholografiskt men att effekten syns i bra ljus samt att det är en charcoalgrå bas. Jag har nog bara två riktigt svarta hololack med regnbåge-tendens, Glitter Gal Black och Catherine Arley 805. Sen finns ju riktigt svarta lack med holografiskt glitter, sådana som Eyeko Cosmic Polish eller Lumene Cosmic Girl, men de är inte riktigt med i samma klass som de "riktiga" hololacken.
Två lager är det av detta lack, det torkade normalt och betedde sig bra. Helt okej lack men inte en favorit i sin specifika genre.

Och nu är det bara att vänta och se vad Emma kommer bjuda på som avslutar den här veckan. Jag vet ju redan och måste säga att jag verkligen ser fram emot att se hennes bilder! :D

Kommentarer

Postat av: Sandra
Publicerad 2011-05-15 13:31:48

Hur kan man få tag på den här fina? :)

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-05-15 13:54:17

Det här ser ut som en riktig snygging!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-15 17:34:38

Sandra! Jag vet faktiskt inte. eBay?



Roxcat! Ja, den är himla fin även om den inte är MPJ.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela