Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze QT

Publicerad 2011-05-08 18:08:00 i Naglar - holografiska lack,


Det är en hysterisk holovecka här hos Sminkan från och med nu. Japp, sju dagar med galet blingiga lack och ett fullständigt frossande i lacklådorna! Swatcher ligger i kameran och jag ska försöka bjuda på minst ett, helst flera, av de skönheter jag äger. Emma startade veckan med underbara OMG! och här kommer ännu ett lack ur den kollektionen, likaledes underbara QT!


Inomhus blir det ett lite satinmatt rosa som inte på något vis drar uppmärksamhet till sig, men i solen, ja, där händer det grejer!

Två tunna lager som torkar på sekunder, en perfekt regnbågeholo och en faktiskt ganska snygg färg. Absolut ett bra köp! Idag är dessa lack tyvärr VHTF, Very Hard to Find. Synd för lacken är underbara och jag tycker verkligen China Glaze borde göra en re-release av dem istället för att pryttla ut mjäkiga Tronica. Det här var grejer! OMG! och Kaleidoscope är de två bästa kollektioner mer holografiska lack som finns och jag har tack och lov skaffat alla Kaleidoscope och de flesta OMG "i tid". De priser som man nu får ge på eBay är skrämmande...



Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-09 21:04:01

Åh så vackert! Åh så dum jag var som inte köpte denna när den var nu. Åh så kul med holovecka:D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-09 21:11:31

Äntligen går det att kommentera det här inlägget! Har blogg.se strulat? QT är så fint, kan inte förstå att jag var galen nog att ge min flaska till min syster.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-10 05:44:47

Emma! Ja, för du MÅSTE ha den. MÅSTE!



Naltastic! Japp, de har strulat järnet. Men nu hoppas jag det ska funka igen...

Postat av: Aila
Publicerad 2011-05-10 10:52:28

Läckert, har FYI på naglarna idag ;)

Postat av: Helena
Publicerad 2011-05-10 23:41:43

vilken rolig tema vecka :-D den kommer jag att gilla

Postat av: hanna
Publicerad 2011-05-11 00:19:38

vilka snygga:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-11 06:44:07

Aila! JA, den är också grymt snygg!



Helena! Ja, vi får hoppas det!



Hanna! Ja, det är snyggt!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2011-05-11 09:23:06

Älskar er temavecka. Holo är ju det vackraste som finns. Tur att jag kan titta in här och blinga nu när jag valt bort vanliga nagellack:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-11 17:14:06

Sminkjante! Ja, det är tur! Blir du inte sugen på att ta tillbaka alla fall hololacken?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela