Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Olive och Dorothy

Publicerad 2011-03-27 21:21:00 i NailArt,


Vill ni se en glittertipp jag hade i augusti förra året? Så klart ni vill! När jag hade haft Metallic Olive ett par dagar tänkte jag förstärka manikyren lite så den skulle klara sig några dagar till. Jag valde att måla topparna med Dorothy Who? från China Glaze. Det är ett blått glitterlack som är rätt skirt. Jag tycker det blev rätt bra, faktiskt. Det är lite roligt men inte direkt iögonenfallande. I verkligheten blir inte skarven så distinkt heller, som på bilderna.

Vad tycker ni? Inte så dumt va? Jag är rätt förtjust i det här, att glittertippa halva nageln liksom, och gärna som här så det inte blir alltför distinkt skillnad. Det är ju turkost skimmer i Metallic Olive också, precis som i glitterlacket.


Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-03-28 12:19:02

Läcker och annorlunda kombination, det här blev verkligen coolt!

Postat av: Killmamman
Publicerad 2011-03-28 12:25:16

gud så snyggt, vilken underbar färg!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-03-28 16:17:07

Vilken häftig kombination!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-03-28 18:37:24

fint! Annorlunda och sånt gillar jag:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-28 20:08:03

Emma! JA, jag gillade det när jag bar det.



Killmamman! Villken av dem? Eller båda?



Roxcat! Ja, jag var nöjd!



Sanna! Ja, ovanligt lyckat tyckte jag det blev.

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-03-28 20:30:29

Kanonfint!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela