Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Splash Golden Moss

Publicerad 2011-03-30 09:38:00 i Naglar i grönt,


Jag fortsätter med mer L.A.Splash från arkivet. Tidsinställt till och med. L.A.Splash Golden Moss är ett fantastiskt lack på många sätt. Det har en sorts mörkgrön/grönsvart bas med skimmer i blått och grönt och glitter i guld. Glittret är nog det mest framträdande.


Lacket är väldigt täckande, det räcker med två mycket tunna lager, och det torkar fort. Mycket fort till och med. Med överlack får man en slät fin yta dessutom.

Kommentarer

Postat av: Anonym
Publicerad 2011-03-30 12:00:28

Hur svårt att det äatt få bort LA Splashlacken? Med tanke på glittret..? :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-03-30 12:02:28

Ja det är fint, men egenntligen skulle jag säga att Red Gloves finns också nu! Tema bok, författare Holly Black:)

Postat av: Karusell
Publicerad 2011-03-30 13:50:23

Åh! Det där gillade jag ännu bättre! :)

Postat av: Aila
Publicerad 2011-03-30 14:56:59

Läckert!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-03-30 18:32:24

ååh den här var också superfin! :)

Postat av: Lina
Publicerad 2011-03-30 20:10:02

LA Splash lacken ser ju att vara riktigt snygga, blir riktigt sugen på att klicka hem några vid något tillfälle......

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-30 20:48:58

Anonym! Mitt emellan. Inte supersvårt men heller inte som ett krämlack. :D



Emma! Skit... Jag har köpstopp ju... Men det blir nog svårt att inte beställa lite böcker...



Karusell! Ja, den är inte dum!



Aila! Ja, visst är det fint!



Annie! Ja, de är ju jättevackra allihop!



Lina! Ja, de är kalasfina!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-03-30 20:52:31

läckert!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-03-30 21:07:18

Jag beställde direkt när jag såg det. Ska uppdatera dig när jag börjat läsa:) Eller ska jag låta bli? Jag kan säga att den är dålig om du vill, så du inte köper...

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-03-31 16:53:06

Vilken goding. Har inte beställt från cherry än men gör det nog snart. Då kanske även den här får plats i korgen. L.A. Splash överraskar verkligen.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela