Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

H&M Hunt Me Down

Publicerad 2011-03-04 09:45:00 i Naglar i grönt,


Vikab påminde mig om att jag postar jämförelser innan jag ens fått ut lacken i sina separata inlägg. Så går det när man har arkiv som mina... :D
Hunt me Down är ett vackert grågrönt lack från H&M som verkar vara vinnaren i min lilla jämförelse som jag visade igår. Army Jacket från AA kommer lite senare idag. Håll ut alltså!

Formulan på Hunt me Down är lite tunn även om den är täckande med två lager. Den skulle tjäna på att man körde på med ytterligare ett lager tror jag, eller med ett underlack som är lite kraftigare för att få nagelns yta slät. Den vill dessutom bli lite flammig eller strimmig så jag ska definitivt ta tre lager nästa gång. Annars är det bra. Det torkar snabbt och bra och så.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-03-05 10:41:51

Ja du. Gillar man såna lack så är det väl fint. Jag vill dock hellre äta avocado än ha det på naglarna så det tänker jag göra ikväll:)

Postat av: Mona
Publicerad 2011-03-05 12:37:20

Dreglar...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-05 20:07:04

Emma! fniss ja, avocado är ju himla gott... Har fem som väntar på mig i köket. Mums!



Mona! Ja, den är galet snygg!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-03-05 21:54:29

:) Jag hade fyra, tre har nu blivit guacemole av vilken hälften är slut. den sista ska jag nog äta rakt av...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela