Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Sunshine

Publicerad 2011-03-08 06:27:00 i Naglar i gult,


Nu när jag vaknade så känner jag att en förkylning är i annalkande. Fryser, snorar och nyser. Fy fan vad trist... Jag var trött och frusen redan igår vilket jag försökte kurera med oboy och kanelbullar men det hjälpte visst inte. Nå, ett litet lack från arkivet kanske kan pigga upp. Sunshine kom med China Glaze 50 speciallack och är ett gult lack med massor av olika stora glitter i regnbågens alla färger och dessutom i olika former. Verkligen häftigt och vackert och underbart!



Här ser ni lacket ovanpå ett gult krämlack och det är bara ett lager av glitter. Man kan så klart bygga på det med många lager och ha det ensamt men så gör jag i princip aldrig. Vare sig tålamod eller tid räcker till för det. Som layering lack är det mycket praktiskt och smidigt, jag får mitt gnistrande solsken men utan att behöva jobba ihjäl mig. Sunshine är verkligen härligt så har ni det inte rekomenderar jag det.

Kommentarer

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-03-08 06:54:02

Väldigt glittrigt vilket är snyggt men gul är inte riktigt min grej.

Postat av: Aila
Publicerad 2011-03-08 07:30:11

Sommar, sol, värme...det påminner lacket om och det längtar jag efter!

Postat av: Josephine
Publicerad 2011-03-08 08:09:57

Vilket fint lack!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-03-08 08:48:45

Det där har jag verkligen funderat på men så har jag mesat eftersom jag inte sett några swatches på det. Nu ser jag ju att det är väl värt att ha i samlingen. :)

Postat av: Lilly
Publicerad 2011-03-08 08:59:01

vackert!

Postat av: åsa-li
Publicerad 2011-03-08 10:55:24

hej Oj vilket härligt lack. Det ska jag lägga med i min nästa beställning. Jag gillar verkligen gula lack.

Postat av: nailsbybellan
Publicerad 2011-03-08 12:37:04

Oj vad fint. Sunshine är ju verkligen ett passande namn på detta! Jag grämer mig alltid lite när jag ser alla fina lack från deras glitterkollektion. Min wishlist där är verkligen milslång! Ska försöka komma ihåg detta vid nästa beställning :)

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-03-08 13:55:23

Ljuvligt fint! Som ett härligt påskpynt!

Postat av: Sarah
Publicerad 2011-03-08 14:34:37

Jo, jag har faktiskt detta, fast jag avskyr gult i vanliga fall. Detta såg så härligt ut att jag inte kunde låta bli. Ska man testa gult nagellack nån gång så ska det ju vara detta.

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-03-08 17:47:22

Huff, god bedring! Den gule lakken muntrer iallfall opp på neglene! :)

Postat av: Marie
Publicerad 2011-03-08 18:20:04

Köpte precis white cap som jag tänkt göra något liknande med sen när jag kommit hem...

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-03-08 18:31:33

Det ser verkligen ut som solsken på flaska!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-03-08 20:02:01

Faktiskt fint, iaf för att vara gult...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-08 21:16:20

Marie Louise! Nej, gult är inte allas kopp te men jag har plötsligt blivit alldeles tokig i det.



Aila! Ja, våren känns som ett lockande alernativ till denna milslånga vinter.



Josephine! Ja, jag tycker det är underbart!



Pamsan! Jag tror det skulle trivas hos dig. Tänk dig den ovanpå t.ex Yello-Nail.



Lilly! Visst är den helt ljuvlig!



Åsa-Li! Ja, jag gillar också gult och den här är värd att ha!



NailsbyBellan! Ja, den är värd mer uppmärksamhet än den har fått tycker jag.



Kerstin! Ja, verkligen!



Sarah! Helt rätt tänkt!



Solveig! Verkar gå stadigt utför med mig ner i förkylningsträsket. Fryser och snorar nu.



Marie! Ja, den blir nog himla fin över gult!



NAiltastic! Ja, den är fantastiskt fint gul och glittrig!



Emma! Ja, gult är så positivt och glatt och härligt!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-03-09 20:49:31

Jag tror att jag är inne i en gul period för just nu för jag känner att jag gillar de flesta gula, men det här var en riktig snygging :D

Postat av: Marie
Publicerad 2011-03-11 21:00:46

Köpte precis white cap som jag tänkt göra något liknande med sen när jag kommit hem...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela