Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Borghese Euro Green

Publicerad 2011-03-01 12:41:00 i Naglar i grönt,


Vi firar min officiella flyttdag med ett tidsinställt inlägg med grönt nagellack. Euro Green föll jag för när jag såg det hos My Lucid Bubble. Jag hade tur som hade ett swap på gång med Kris så jag fick en flaska av denna härliga gröna att inkludera i mina samlingar!


Euro Green är en härligt mossig grön med guldskimmer. Tre lager och normal torktid. Väldigt vackert men inte så unikt. Det är likt flera lack i min samling, t.ex L.A.Girls Metals Antique Gold och OPI At Your Quebec and Call. En väldigt vacker färg är det alla fall. En perfekt höstgrön som altså nu fått visa sig som vårlack också.

Kommentarer

Postat av: Aila
Publicerad 2011-03-01 13:06:25

Tjusigt!

Postat av: Christina
Publicerad 2011-03-01 14:30:10

Hej! Hittade din/er blogg häromdagen och blev alldeles kär. Så underbara bilder och stor inspirationskälla. Kommer att återkomma hit ofta. Var i bloggen hittar jag information om hur man fixar snygga bryn och info om vilka underlack och överlack som du/ni tycker är bra?

Hälsningar Christina

Postat av: Honi
Publicerad 2011-03-01 20:23:05

Gud vad härligt med flytt, även om det säkert är kaos :) Underbart vacker färg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-02 16:19:12

Aila! Ja!!



Christina! Jag tror Emma och jag har varsitt bryninlägg under "veckans bloggtema" och jag vet inte om vi ens skrivit om under- och överlack. Jag gillar Seche Vite eller Redi som överlack och har jag underlack är det också Redi. Mest använder jag nagelstärkare.



Honi! Ja, skönt men jävligt jobbigt...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela