Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Blåsuddad

Publicerad 2011-03-09 16:18:00 i Sminkans EotD,


Okej, Emma visade smink igår och jag har ju hintat om att det finns inlägg i arkivet. Det här är ett av dem. Förskräckligt suddiga bilder men en blev alla fall skarp så vi får vara lite glada alla fall. De andra visar färgerna fint men är som sagt suddiga. Skymningsljus från före flyttandet. Man får vara glad att man hunnit fota något överhuvudtaget och  i något ljus alls...

Face Eye Fix som bas. Sen är det en mix av svart skugga med Brite Birds Micromiss och It's Actually Cerulean mixat med Magic Copper från Makeupcosmetics och en beigevit highlighter. Lite svart kajal som definition under ögat. Mascara. Jag gillade det här. Lite drömskt och vemodigt.

Jag har bilder i kameran på mina små stumpar till naglar med några nya manikyrer men orkar inte ladda upp dem. Är vrålförkyld idag. Typiskt... Kanske ger er något arkivlack lite senare om jag orkar sitta uppe.

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Honi
Publicerad 2011-03-09 17:20:19

Jättejättefint, och underbart fin blå färg :)

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-03-09 17:41:27

Det gör inget att det är lite suddigt, man ser ju hur fint det är ändå =)

Postat av: Ingela
Publicerad 2011-03-09 19:22:32

Snyggt!

Krya på dig :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-09 20:05:37

Honi! Tack! Vad snäll du är!



Roxcat! Tack snälla!



Ingela! Tack!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-03-09 20:44:56

Härligt med smink! Superläcker sminkning! Jag vill att sanna ska öppna sin webbshop igen för det är massa läckra skuggor jag skulle behöva från henne:)

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-03-09 21:12:28

Åh så fint! Extra fint att du har blandat blå nyanser så!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-10 08:15:09

Emma! Håller helt med...



kerstin! Tack!

Postat av: Fåfängan
Publicerad 2011-03-10 08:44:29

Så fint! Vilka färger! Önskar att blått såg blått ut på mig och inte grått.

Postat av: sminkjante
Publicerad 2011-03-10 10:03:41

Kanoners!

Postat av: Nicole
Publicerad 2011-03-10 11:31:22

härliga fäger ^_^ gillar formen med

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-10 12:17:13

Fåfängan! Ja, blått är en så vacker färg. Men intensivare blå och blå med lite grönt i borde väl funka för dig?



Sminkjante! Tack!



Nicole! Tack så mycket!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela