Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Robyn

Publicerad 2011-06-14 05:54:00 i Naglar i blått,


Fantastiska Robyn köpte jag för några månader sedan och när jag bar den första gången så kapitulerade jag totalt. Den är perfekt! Den snyggaste himmelsblå jag sett!

Den är pigmenterad nog för att nästan klara sig med ett lager, bara aningens flödigare än mitt. Här är det två tunna lager istället, funkar bra det med. Färgen flyter ut fint, blir jämn på nageln, är högblank och perfekt på alla sätt. Ett underbart lack!

Visst är det vackert!

Kommentarer

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-06-14 07:43:04

Den var verkligen blååååå! Söt tycker jag.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-06-14 08:24:21

Stiligt! Påminner väldigt mkt om ett jag har från H&M, kommer bara inte på vad det heter just nu...

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-06-14 09:11:42

Haha, skrev precis i en kommentar till Naitastic-Anne att jag inte brukar falla för Zoya's krämlack. Tar väl tillbaka det då. Det här var urgulligt.

Postat av: Ami
Publicerad 2011-06-14 09:32:59

Den blå färgen påminner verkligen om en sommarhimmel. Den passar säkert underbart fint till en dag på stranden.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-06-14 09:41:49

Det ser faktiskt urtjusigt ut! Fin, glansig finish. Blir lite sugen, ja.

Postat av: Mína
Publicerad 2011-06-14 11:10:48

Oh, this is perfect blue! I want it!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-06-14 11:29:46

Sååå vackert!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-14 14:17:28

Vad är det med mig och alla dessa knalliga färger nu för tiden..? Det här är ju galet snyggt!

Postat av: Aila
Publicerad 2011-06-14 16:13:26

Ja, Robyn är så snygg - har fått måååånga komplimanger för henne ;)!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-06-14 18:48:46

Verkligen en fin blå färg! Och om den är så pigmenterad och täckande är den nog bra att marbla med... kanske får skriva upp det på inköpslistan också

Postat av: Katrin
Publicerad 2011-06-14 19:51:30

Vet inte om det är gamla nyheter eller helt nytt i nagellackskretsar, men Zoya lanseras i Sverige om cirka två veckor! Priserna blir säkert än om man beställer från utlandet, men OJ vad trevliga nyheter, en Remover+ ska hem till mig attans snabbt! :oD

Säljs bla via denna sida senare;

http://www.purecosmetic.se/Naglar.asp

Postat av: Katrin
Publicerad 2011-06-14 19:52:20

Vet inte om det är gamla nyheter eller helt nytt i nagellackskretsar, men Zoya lanseras i Sverige om cirka två veckor! Priserna blir säkert än om man beställer från utlandet, men OJ vad trevliga nyheter, en Remover+ ska hem till mig attans snabbt! :oD

Säljs bla via denna sida senare;

http://www.purecosmetic.se/Naglar.asp

Postat av: Katrin
Publicerad 2011-06-14 19:53:19

Hoppla, dubbelpostat. Så exalterad var det inte meningen att jag skulle framstå som ;o)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-14 20:31:52

Marie-Louise! Den mest lysande blå jag sett!



Kerstin! Jag vet vilket du menar tror jag, men inget från H&M är så klart som det här.



Pamsan! Zoya gör så grymt bra krämlack! Fantastiska!



Ami! Ja, det är sommarblått!



Nailtastic! Du skulle älska den, du som gillar klara färger.



Mina! It is so pretty! I love it!



Sanna! Det är det verklgen!



Chaosophia! Den här gick rakt in på krämfavoritlistan för mig!



Aila! Den är oerhört klar och ren i färgen. Så snygg!



Cactus! Ja, den ä värd att äga!



Katrin! Visste inte alls det så bra att du berättar! Remove+ ska hem till mig med!



Postat av: Annie
Publicerad 2011-06-14 21:56:15

OOOH vill ha!!!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-15 06:07:51

Annie! JA, det är så himla vackert!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela