Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

NYX Enchanted Forest

Publicerad 2011-06-06 17:29:00 i Naglar i grönt,


Någon ville se smaragdgrönt glitter ur arkivet och självklart finns även det liggandes. Sen finns ju fler smaragdgröna glitter i kategorin glitter i grönt och blått och grönt hittar man ju massor av i de tre kategorier som dedikerats till varma och kalla skimmer samt krämlack. Fyra kategorier med publicerade inlägg alltså om man vill utforska vilka gröna jag har i mina Helmers.

 NYX Enchanted Forest är ett grönt glitterlack. Jag har det i ett lager över en befintlig grön manikyr på de här bilderna. Det är ett trevligt grönt glitterlack men jag tycker nog att L.A.Splash-glittren är glittrigare ändå. Det här är i och för sig mindre glitterkorn än L.A.Splash-lacken brukar ha.

Jag är dock förtjust i lacket och uppskattade det mycket på naglarna. Det gnistrade och glimmade så himla fint i solen. NYX har en massa trevliga gröna lack faktiskt. Absolut värda att kika på om man beställer från Cherry Culture.

Kommentarer

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-06-06 18:20:08

Det ser jättefint ut!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-06 20:03:08

Roxcat! Ja, det är fint. Det är grönt, det glittrar, vad kan gå fel!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-06-06 20:17:25

Väldigt snyggt! Cherry Culture har så mycket bra som man inte har koll på, alltid bra med tips :)

Postat av: Katrin
Publicerad 2011-06-06 21:07:31

Ett superfint smaragdlack, jag är mer än nöjd, du träffade spot on! :)

Postat av: Olivia
Publicerad 2011-06-06 23:53:31

Jag har alltid varit svag för gröna lack. Super snyggt

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-07 05:55:49

Cactus! Ja, de har fantastiska skatter!



Katrin! -vad bra!



Olivia! Jag med!

Postat av: feline
Publicerad 2011-06-07 12:17:17

W00t! Detta är på väg hem till mig! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-07 20:17:09

Feline! Den är rätt fin!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela