Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Splash Tropical Storm

Publicerad 2011-06-27 00:07:00 i Naglar i grönt,


L.A.Splash är ett budgetmärke man kan köpa från www.cherryculture.com och det har jag gjort. Jag har köpt massor av de här små juvelerna, mest glittren, men även en del av deras "vanliga" lack. Tropical Storm är ett vackert bladgrönt som jag absolut kan rekomdera.

Som ni ser är det en mellangrön med varma undertoner. Lite guldskimmer men inte så mycket som till exempel China Glaze Cha Cha Cha. Det här är ett diskretare skimmer där den gröna färgen spelar huvudrollen.

Som ni ser är det en persiljegrön. :D
Två lager lack, bra torktid och bra pensel. Inga klagomål alls på lacket. Vackert!

Kommentarer

Postat av: Liza
Publicerad 2011-06-27 01:45:12

Woho va snygga lack du visade nu..Har oxo på mig grönt orlys here comes trouble..

Det får väl duga va??

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-27 09:24:00

Ooh, vad fint! Inte lika snyggt som Cha Cha Cha förstås, men ändå riktigt snyggt!

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-06-27 09:49:44

Denna gröna var riktigt fin.

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-06-27 11:31:34

åh eh YUM!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-27 13:44:38

Liza! Det är ju ett jättefint lack!



Chaosophia! Jo, snyggare än Cha cha Cha... :D



Marie-Louise! Ja, jag gillar den!



Sanna! Den är mumsig!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-27 14:12:26

Nej! Det finns ju nästan inget finare än Cha Cha Cha!!!!! (ju fler utropstecken, desto mer allvar menar jag)

Postat av: Ann
Publicerad 2011-06-27 17:40:33

Läckert med grönt! Är rätt ny på lack, så det känns lite FÖR vågat för mig än så länge! Men läckert helt klart!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-06-27 17:42:16

Precis ett sånt ljusgrönt lack jag har 20 av redan, men det gör inget, en flaska av det här får gärna flytta från CC hem till mig! Jättesnyggt!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-06-27 21:44:26

Verkligen vackert

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-27 22:47:44

Chaosophia! Du har fel!!!! ;D



Ann! Ja, det är en härlig färg!



Cactus! Ja, jag förstår hur du menar. JAg har också en väldans massa gröna...



Kajalen! Ja! Jag är förtjust!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-06-28 21:22:44

Vackert, men jag tror ändå att jag gillar Cha Cha Cha mer...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela