Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

KleanColor Holo Yellow

Publicerad 2011-06-28 15:44:23 i Naglar - holografiska lack,


Igår berättade jag ju att jag satt och målade om naglarna så det skulle vara ljusgula. Jag provade ett av minahemmafrankade lack och det var inte snyggt, inga bilder alltså, men det fick agera bas för KleanColor Holo Yellow som räddade mig från mitt strimmiga elände. Nu belv ju inte det här heller en långlivad maniyr då jag plötsligt fick för mig att visa Chaosophia och Emma mitt gröna frankenholo som ni ser nedan. Alltså, från gult till grönt. Men, jag gillade det här så länge det varade...

Det här är två lager över mitt gula hemmagjorda. Torktiden var helt okej med Seche Vite. Holoeffekten är rätt svag men det glittrar alla fall fint. En riktig raring.



Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-28 15:49:56

Du, det här var också ruskigt snyggt! Gult liksom, med holo! Wheee! Tur det är på väg hem till mig så jag slipper sukta efter det för länge. ;D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-28 16:37:18

Chaosophia! Ja, de tär himla sött och roligt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-06-28 21:20:38

Ja det här var fint, mycket bättre än Solar power:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-28 22:50:32

Emma! Ja, Solar Power var visst inte din favorit... :D

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-06-29 13:48:38

Läckert, får bli fler av KC's hologlitter framöver!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-29 16:10:29

Cactus! Ja, det är värt pengarna! :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela