Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Klean Color Holiday Jingle

Publicerad 2011-06-29 13:32:12 i Naglar i grönt,


Innan jag tog av mitt gröna lack så passade jag på att snabbswatcha Holiday Jingle från KleanColor. Det är ett mörkgrönt glitterlack som inte täcker speciellt väl men glittrar ganska fint. Tror den blir en höjdare över svart, faktiskt. Över ett ljusare grönt blev det dock ingen succé. Annars är det ett typiskt glitter från KC, det är lite tjockt, luktar starkt men inte illa enligt mig, torkar liiiiite åt det sega hållet med två lager som jag hade här men då ska ni veta att jag inte toppade med Seche Vite eftersom jag ändå skulle manikyrera om hela alltet.


Lite julstämning i juni... Och en bild på min Kameliaschersmin som kontrast.

Kommentarer

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-06-29 16:53:11

Detta var klart i min smak.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-29 17:16:15

MArie-Louise! Ja, det är fint även om jag inte är upplagd för det just i dag. :D

Postat av: Annie
Publicerad 2011-07-01 07:56:28

Jag tycker att det var väldigt tjusigt :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-07-01 08:58:22

Ohh, jag gillar! Fast jag verkar behöva vara på ett väldigt visst humör eller ha en viss sinnesstämning för att bära just gröna glitterlack. Skitkonstigt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-01 10:30:12

Annie! Det är det. Tänk dig det över ett svart krämlack!



Chaosophia!Ja, samma här!

Postat av: Filippa
Publicerad 2011-07-10 23:43:22

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-12 18:03:53

Filippa! Tack! Jag brukar uppdatera bloggen varje dag, om det är så du menar. Oftast flera gånger, men inte alltid.

Postat av: Mona
Publicerad 2011-07-30 21:32:02

Undrar hur detta skulle bli ovanpå CG Mistletoe Kisses! Måste nästan skaffa mig båda för att testa.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela