Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Funky Fingers Golden Coast

Publicerad 2011-06-28 12:58:00 i Naglar - glitter för layering,


Eftersom jag igår visade ett guldglitter från KleanColor så tänkte jag att jag ur arkivet skulle plocka fram ett av de finaste glitter jag vet. Jag hatar att fotografera glitterlack. Det går inte att fånga dem. Det här är ett av de mest exceptionella glitter jag någonsin sett men på mina bilder ser det ut som skräp. Tro mig, det här är en upplevelse utöver den vanliga.


Funky Fingers Golden Coast är inte, som jag trodde när jag klickade hem det, ett guldglitter. Nej, det ger er alla regnbågens färger och guld. När jag ser på mina naglar känner jag mig som Ali Baba när han träder in i skattkammaren. Guld, diamanter, rubiner, safirer... Alla regnbågens färger gnistrar mot mig från den skattkista som är Funky Fingers flaska. Det ni ser här är två lager glitter över ett lager svart. Det täcker nästan, men inte riktigt. Det kräver dessutom dubbla lager överlack för att visa sin bästa sida men det bjuder jag så gärna på. Jag är helt förälskad i det här lacket och vill nästan kasta mig ut på eBay för att köpa en backup för säkerhets skull... :D


Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-06-28 14:02:58

Helt underbart!

Postat av: Veronica
Publicerad 2011-06-28 15:43:54

På de mer ofokuserade bilderna så såg det verkligen ut som juveler- helt otroligt.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-28 15:50:58

JÄKLARNS vad blingigt det ser ut! Vad fantastiskt! Jag har redan överskridit min lackbudget för den här månaden, men jag skriver upp detta på inköpslistan på direkten.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-28 16:41:01

Pamsan! Det är verkligen det!



Veronica! Ja, det är så vackert!



Chaosophia! Jag hoppas verkligen du skaffar dig ett för det här är makalöst! Golden Enchantment på steroider!

Postat av: Honi
Publicerad 2011-06-28 17:26:32

Åh vad vackert, får mig att tänka på Aladdin!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-28 17:28:29

Honi! Ja, det är oerhört vackert!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-06-28 21:21:57

Jag tycker det ser fint ut! Hatar med att fota glitter, så mkt mer än du är jag övertygad om...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela