Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Ados # 463

Publicerad 2011-06-22 08:04:00 i Naglar i grönt,


Det här lacket fick jag i present av Emma efter att hon varit i Bulgarien. Det har dock legat otestat hur länge som helst, inte för att jag inte varit sugen på det men annat kom liksom emellan. Det är ett glatt och knalligt klargrönt lack i jellyformula. En otrolig glans är det på det och det ser ut som något saftigt och smaskigt. Jag vill ta en tugga.


Tre lager av lacket på mina bilder. Tydlig VNL men får jag någonsin tag på bra underkläder och kan maskera det lite så kommer det här lacket bli ännu snyggare på nästa gång. Jag är verkligen förtjust i glansen och färgen. Visst är den läcker!



Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-06-22 09:46:28

Älskar den gröna nyansen, det ser ut som ett lack som man lägger märke till!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-22 11:17:56

Jäklar vad snygg! Jag måste erkänna att jag är rätt ovan med enfärgade jellylack utan en massa glassflecks, glitter eller annat som lyckas se så här saftiga ut. Yum!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-22 17:31:43

Nailtastic! Ja, det är verkligen läckert!



Chaosophia! Ja, det är verkligen saftigt!

Postat av: NailsbyNoir
Publicerad 2011-06-22 21:08:10

Oj! Det var så grönt att jag höll på ramla av stolen när bilderna kom upp på skärmen. :-) Läckert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-22 23:55:44

NbN! JA, det är supergrönt! Härligt grönt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-06-23 20:55:37

Ohj vilken glans. Och vad roligt att du har använt det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela