Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

A England Tristam

Publicerad 2011-06-21 21:06:13 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Även Tristam kommer från min Nailmailleverans. Ett suveränt vackert mörkblått lack med holografiskt gnister som jag bar för över en månad sedan men har glömt att visa upp. Delvis är det nog för att mina bilder inte gör Tristam rättvisa. Det är så mycket vackrare i verkligheten och i riktigt starkt solljus uppvisade det till och med en antydan till regnbågar. Formulan är dessutom förträfflig, ett lager kan ge full täckning, om ni inte som jag skrapar den dumma korken mot de redan målade naglarna och därför måste måla två.

Kommentarer

Postat av: NailsbyNoir
Publicerad 2011-06-21 21:31:59

Åh åh åh så fint!! Jag hade bestämt mig för att beställa det här hos Nailmail, men strulade till det så jag missade sista datum för beställning. Surt!! Och nu ångrar jag mig ännu mer...

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-06-21 21:37:47

NailsbyNoir: Men nej vad trist! Då tycker jag att du ska beställa den hos A England för den är så värd att ha! Har du tur har de fortfarande gratis frakt...

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-06-21 21:50:34

den här ser jag verkligen fram emot att få hem! Har inget mörkblått hololack. Jättesnyggt är det!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-06-21 22:02:27

Åh! Trilla-av-stolen-snyggt!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-21 22:05:08

Min flaska står och väntar på mig, och jag väntar otåligt på väder som tillåter mig att se det i rätt ljus. ;D Ser skitsnyggt ut!

Postat av: Katrin
Publicerad 2011-06-21 22:40:49

NailsbyNoir; A England har fri frakt fram till 1/7, och lacken kostar £9 istf £9,50, så det är inget att fundera på :)

Gillar som sagt alla A Englands lack som jag har, de är ljuvliga :D

Postat av: Olivia
Publicerad 2011-06-21 22:43:39

Åh ser ut som en vacker stjärn-fylld himmel!

Helt beroende av holo-lack nu haha :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-21 23:29:59

Tristam är verkigen snygg. Jag gillade den också och tog faktiskt med den till landet till och med. Det är en vacker nyans även om det holografiska kanske inte är överväldigande. Jag har förresten också hololack på naglarna idag. Myckedt fint även om det regnat hela dagen.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-06-22 22:02:08

Cactus: Nej inte jag heller innan denna. Den är supersnygg, du kommer inte ångra dig:)



kerstin: Ja det är ljuvligt...



Chaosophia: Ja det är ett lack som kräver ganska mycket sol, men den som väntar på ngt gott...:)



Olivia: ja det är en hel del stjärnhimmel över det faktiskt:) Åh vem är inte det, älskar holo! Beställde Ruby Diamond i söndags...



Sminkan: Han är en heting;) Nej det kunde vara lite mer regnbåge, men det är ändå supersnyggt holognister...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela