Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Lindsay

Publicerad 2011-07-30 21:48:39 i Emmas NOTD i rosa, lila och rött,

Eftersom jag har semester så lackar jag naglarna febrilt. Först ut på semester och således också det lack jag matchade min rosaguldiga sminkning med, var Zoya Lindsay, en rosa skimrande skönhet som tyvärr kräver många lager för att täcka, jag har fyra här och det är nog inte helt opakt ändå. Det är dock värt de fyra lagrena för det är vackert och torktiden var dessutom helt okej. Jag har egentligen inte så mycket emot att måla många lager, har jag bara tid och nån trevlig film eller serie att kolla på så kan det vara ganska mysigt. Men nog lackprat, jag måste dra. Vi ska resa till Kroatien i natt, eller ja flyg imorgon, men vi måste ju till flygplatsen med. I vanlig ordning är jag sen med packandet, jag är alltså ej färdig ännu och jag måste därför fly bloggen för packningen, innan min sambo ser att jag bloggar istället för att packa. Ha en toppenvecka alla underbara läsare och håll tummarna för att jag får sol och hittar massa kul smink och nagellack i Kroatien!

Kommentarer

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-30 22:44:13

otroligt fina bilder på ettt fantastiskt vackert lack. Jag älskar Lindsay och dina bilder gör henne absolut rättvisa.



Hittar du Golden Rose-holosar eller catherine Arley så köp till mig! :D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-07-31 09:05:07

Lacket är fint, även fast jag har överdoserat lite på rosa skimmerlack på senaste tiden och därför kanske inte kan uppskatta det riktigt som jag borde. ;-) Hoppas du får en fantastisk semester i Kroatien!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-07-31 20:34:18

Jättefint lack! Och hoppas du får en trevlig semester!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela