Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Apple och Zoya Gilda

Publicerad 2011-07-16 23:02:22 i Emmas NOTD i blått och grönt,

Efter förra helgens ljusa naglar kändes det kul med lite färg på naglarna. Sen hade jag ju massa nya lack som jag såklart ville testa också. Först ut är Zoya Apple, med ett litet inslag av Gilda som jag köpte förra sommaren. Ni har visserligen sett dem här på bloggen, men det är ju himla fina lack så det gör väl inget att ni får se dem igen va? Mina bilder ser dock lite kalla ut tycker jag, Apple ser definitivt varmare och guldigare ut på mina naglar när jag sitter här och skriver, men det kanske blir så stor skillnad beroende på ljudet.

Båda lacken täcker med två lager, i alla fall på mina korta naglar och de är applicerade på en bas av Nubar Foundation och med en topping av Poshés snabbtorkande överlack. Jag har bara bra saker att säga om de här lacken faktiskt, de är bra att måla med och jag älskar verkligen de glittrande, knalliga färgerna. Riktiga sommarnaglar eller hur?:)

Kommentarer

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-17 00:26:58

Härligt glad och rolig sommarmanikyr! Jag upptäckte när jag lade Apple under glas att färgen är mer kall än jag trodde när jag hade den på naglarna. Väldigt skumt... Men den är fin både mer och mindre guldig. :D

Postat av: Liza
Publicerad 2011-07-17 01:38:21

De va najs färger.

orka inte skriva nu mitt i natta....

Postat av: Zizzie
Publicerad 2011-07-17 09:55:40

Vackert! Perfekta sommarnaglarr :) Jag skulle helt klart vilja ha fler glittriga Zoyalack!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-07-17 10:15:08

Så fint! Jag gillar verkligen guldskimret!

Postat av: MrsData
Publicerad 2011-07-17 10:46:57

Oh vad snyggt! Nu vill jag ha Apple ÄNNU mer. Zoya gör ju verkligen underbara lack.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-07-17 12:30:30

Apple och Gilda är vackra tillsammans. Jag har Apple, men tror jag behöver Gilda också.

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-07-17 17:44:19

Jag uppleved också Apple som en väldigt kall färg, tyvärr, tror jag hade gillat det mer med lite varmare toner. Fast det e ju snyggt ändå så klart!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-07-19 21:47:24

Sminkan: Tycker jag med:) Ja det är möjligt att basen är kallare än själva upplevelsen om du förstår hur jag menar...



Liza: Lugnt, kul att du gillar:)



Zizzie: Visst är de awesome! Jag har 8 nu, kompletterade Sparkle-kollektionen och köpte två andra i och med mitt senaste paket...



kerstin: Jag med, det är kanonfint!



Mrs Data: Det förstår jag. Oh ja, de är gudomliga!



Nailtastic: Ja det tycker jag med. Ja du, Giilda är kanonfin. Men du har säkert andra som är lika. Fast fin är den...



Cactus: Kanske att basen är kall men skimret får den att se varmare ut? Eller jag vet inte, jag upplevde den som varm, men den ser kallare ut på mina bilder, men det är ju inte alltid bilder är helt rättvisande...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela