Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Ozotic Pro #505

Publicerad 2011-07-29 23:50:00 i Naglar - duokromatiska,


Mer ur arkivet men från för inte så länge sedan är det här inlägget. Jag tog hit det här lacket ör att ha i nagellackssmyckena jag gjorde och passade då på att använda det över Klean Color Retro Green. Jag har visat det förr, då över lila, men nu kommer det igen, en favorit i repris, Ozotic Pro 505.

Här är det, som sagt, ett lager över KleanColor Retro Green, en djupt petrolblå. Effekten är slående och går från blågröna toner och lila till en tunn, knappt snynlig, rand av guld som man bara ser i extrema vinklar och nagelns ytterkanter. Det är väldigt tjusigt och spännande att titta på färgerna som byter av med varandra om vem som ska dominera men båda är ändå alltid där. Guldet försvinner dock i de flesta ljus. Inget nytt alltså, men snyggt!


Kommentarer

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-07-30 08:36:03

Snygg övergång från det lila till petrolblått!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-30 09:38:08

Makeupoholic! Det är ett snyggt lack, det är det. Inte min favorit i sin genre, men snyggt.

Postat av: Annie
Publicerad 2011-07-30 09:52:58

Väldigt snyggt. Det är så spännande när lacken skiftar färg sådär :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-07-30 10:03:28

Sjukt snyggt! Jag har spanat runt lite på deras sajt, där finns mycket som lockar!

Postat av: Karusell
Publicerad 2011-07-30 13:28:40

Åh! Så tjusigt!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-07-30 13:29:28

Älskar :) Har köpt en backup-flaska av det här som ska bli frankenlack tänkte jag, får se hur det slutar... om jag kan med att ändra på nått så vackert :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-30 21:49:37

Annie! Ja, det är det.



Kerstin! Ja, det är en farlig sida...



Karusell! Ja, den är inte dum.



Cactus! Ja, du behöver ju inte franka bort allt i din back up. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela