Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Lana

Publicerad 2011-01-03 16:48:00 i Naglar i orange,


Något lite färgglatt från arkivet kan väl vara roligt? Lana hade jag tänkt testa i somras men det blev inte så. Man kan ju ha orangerött på vintern med, tänker jag, men Lana föll mig ine helt på läppen.


Tre lager lack ger täckning och fin glans men hon passar mig inte riktigt. Inget fel på egenskaperna men det är inte ett lack som ger mig någon stark upplevelse så hon kommer nog bli lite bortglömd i gömmorna.Vad tycker ni? Är hon tjusig eller bara småtrist?

Kommentarer

Postat av: Pernilla
Publicerad 2011-01-03 18:07:00

Ååå, jag tycker det är jättevackert!

Verkligen ett nagellack som jag skulle vilja ha i min lilla samling.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-03 19:05:01

Jag tycker det var jättesnyggt! Inte trist alls! Jag blir glad när jag ser den här färgen.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-03 20:11:26

Pernilla! Ja, det kan säkert vara ett bra tillskott. Jag förväntade mig mer rött i det.



Nailtastic! Jag väntade mig mer.

Postat av: helena
Publicerad 2011-01-03 21:12:06

Jag tycker det var fint, det lyser riktigt om det :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-04 22:17:38

helena! Ja, det kanske inte är så tokigt...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela